A Fiat új modelljei közül a legnagyobb figyelem és kulcsfontosságú szerep az új kompakt autójának, a Stilonak jut. Az alsó középkategóriás autót Genfben mutatták be, árusítása a nemzetközi piacon szeptemberben, hazánkban pedig november körül várható. Az eddig kiszivárgott információk szerint a Stilo sebességtartó automatikája radar segítségével képes lesz automatikusan tartani a követési távolságot, ami más formában, Distronic néven az S-osztályos Mercedes egyik leginnovatívabb extrája. Igen figyelemreméltó szolgáltatás a kompaktautók között, hogy esőben a Stilo magától működésbe hozza az ablaktörlőket, szürkületben pedig bekapcsolja a lámpákat. Szintén fontos szerep vár a Fiat világautójára, a Palióra. A Paliót olyan fejlődő piacokra szánják, mint Kína és India.

A kilencvenes évek derekáig gyártott Croma is utódot kap 2003-ban, így újra lesz nagyautója Olaszország legnagyobb autógyártójának. Ez imázsokokból hasznos, valamint egy nagyobb autón általában nagyobb haszon is keletkezik.

A Lancia-ból a patinás cég múltjának megfelelően igazi luxusmárkát kíván fejleszteni a Fiat. A jelenlegi évi 100 000 eladott autót 2008-ig meg kívánja háromszorozni a Lancia. Ennek egyik eszköze lesz a Thesis mellett egy sportos, összkerékhajtású szabadidőautó.

Az Alfa Romeónál minden modellből kifejlesztenek egy GTA verziót. Közülük elsőként a 156 GTA kerül piacra.