A gyártás helyszínéről ez év végén döntenek. A lehetséges helyszínek között a korábbi hírek szerint magyarországi település neve is felmerült. A tervezett éves gyártási darabszám 300 000. Az együttműködés várható költsége eléri a másfél milliárd eurót, ami átszámítva 380 milliárd forint. Brüsszelben Fujio Cho, a Toyota elnöke és Jean-Martin Folz, a PSA Peugeot Citroen elnöke jelentette be a megállapodás aláírását.

2005-ben indulhat meg az új padlólemezre épülő kiskocsi gyártása. A megállapodás valószínűleg a vezess.hu által is bemutatott Citroen C1 fejlesztésének leállítását jelenti. Mind a C1 néven említett terv, mind a most nyilvánosságra hozott kisautó fejlesztési terv egy négyüléses miniautó piacra dobását célozza. Az új kisautó a három autógyártó jelenlegi belépőmodelljeinél kisebb lesz. A kisautó motorterébe egy ezer köbcentis benzines és egy 1.4 literes dízelmotor kerülhet. Utóbbi minden bizonnyal a Peugeot és a Ford együttműködésében megvalósított motorcsalád legkisebb tagja lehet.