Lumma Astra GT/R2
Az új autó az elegáns Astra Coupéból készült, a végeredmény viszont egy egészen más jellegű kocsit tükröz. A teljes külső átalakítás után az autó már bátran sportkocsinak nevezhető. Igen komoly műtéten esett át az első lökhárító, mire végső formáját elérte. A középső és alsó részét eltávolították, majd új elemekkel pótolták a hiányt. A légterelő alsó részét egy a német túraautó bajnokságban szereplő autókéra emlékeztető spoilerajak adja. Megrendelésre egy alulra csavarozott koptatóval bővülhet a lökhárító. A lökhárító felső részével való biztos kapcsolatot és merevséget két polírozott alumíniumból készült merevítő rúd biztosítja. A középső részre egy a sportos megjelenést fokozó rács került, mindkét oldalra két kis szúrófény. Több rést vágtak a spoilerba, amely ezután agresszívan tekint az előtte álló célok felé.

A Lumma nem változtatott a motortérben rejtőző technikán, ám az azt fedő lemezen annál inkább. Az új hűtőmaszkon nincs már Opel jel és a lökhárítóéval azonos rács véd a rovarok ellen. A beáramló levegő a motorháztető felső részén juthat újra ki, állandó hűtést biztosítva ezzel motornak. Az Astrák tuningolásánál is állandó kelléknek tekinthető a szemöldök, ami morcosabbá tette az autó elejét.

Hátul a széria lökhárítót kiegészítették egy plusz spoilerrel, amelyet úgy készítettek el, hogy az helyet biztosítson a középre vezetett, dupla négyzet alakú krómozott véggel ellátott A-s kipufogórendszernek is. A csomagtérajtóra szerelt szárny annak ellenére javítja az autó útfogását, hogy mérete nem brutális.

Apróbb de nem kevésbé jelentős elemekkel bővült még az Astra, a hátsó szélvédő felső részére egy takaró spoiler került, amely csak optikai szerepet játszik az autón. Kissé javítja ugyan a légellenállást, de inkább az autó egyéniségéhez jobban illó forma miatt cserélte le a külső tükröket a Lumma csapata. Ezekből többféle típus is rendelkezésre áll, választható a „hagyományos” M3-as típus, vagy az új, egykarú változat.

A GT/R2 oldalának alsó részén végigfutó küszöb a szemlélődőben azt a benyomást kelti, hogy ez az autó a földig ér. Nem lenne teljes az átalakítás, ha nem kerültek volna nagyobb méretű kerekek az autóra. Előre 8.5×17 ET 30-as (Einpresstiefe=besajtolási mélység, a lyukkör elhelyezkedése a felni középvonalától), míg hátra extrém széles, 10×17 ET 20-as magas fényűre polírozott felnik kerültek.