A Voyagert háromszor is tesztelte az IIHS. Első két tesztjében a benzinpumpa rögzítése eltörött, így az autó elégtelen eredményt szerzett, mert az AC-pumpa eltörő rögzítése tűzveszélyt okozhat. Az utasvédelem a tűzveszélytől eltekintve megfelelőnek bizonyult. Harmadik nekifutásra az üzemanyagpumpán végrehajtott módosításoknak köszönhetően a Voyager elérte a megfelelő minősítést. Jónak találták a mellkas védelmét, gyengének a láb védettségét.

A tesztet az EuroNCAP tesztjeihez hasonlóan 64 kilométer/órás sebességgel és 40 százalékos átfedéssel végzik el. 40 százalékos átfedéssel az autó orrának 40%-a vesz csak részt az ütközési energia felemésztésben, ami a teljes frontális ütközésnél jóval nagyobb igénybevételt jelent a karosszériának. Ez az ütközési típus közelebb áll a valós életben lejátszódó baleseteknek, így a méréseket jellemzően félfrontális ütközésekkel végzik el.