A Fiat Doblót 22 pontos eredménye alapján három csillag illetné meg a maximális ötből, de eredményéből egy csillagot levontak, mivel a mellkast érő terhelést életveszélyesnek ítélte a szervezet. A Doblo karosszériája kiemelkedően merevnek bizonyult, az övek azonban az överő-korlátozó ellenére is olyan erőt fejtettek ki a bent ülőkre, ami a kormányhoz ütődő mellkasban életveszélyes sérülést okozhat. Emiatt egy csillagot levont a független szervezet a Doblótól, végeredménye így két csillag.

A Citroen Berlingo karosszériája a félátfedéses ütközésnél nem bizonyult kellően stabilnak. A kocsiszekrény a hátsó tengelyig deformálódott az ütközés erejétől. Magas térd-, és mellkasi erőket mértek az autóban. Általánosságban nem szerepelt rosszul a Berlingo a teszten, így három csillagot kapott.

A három autó közül a Renault Kangoo-t minősítette a legbiztonságosabbnak az EuroNCAP. A vezető környékén nem csökkent az utastér mérete. Jelentős sérülésveszélyt egy tárolórekesz kemény széle okozhat az utasnak. Kiegyensúlyozott szereplésével négy csillagot kapott a Renault kisáruszállítójának személyautó kivitele.