Egyelőre komolyabb átalakítást a motorokon sem végeztek. Természetesen minden erőforráshoz rendelkezésre állnak a sportlégszűrők, mind zártházas, mind nyitott kivitelben, amelyekhez remekül passzolnak a nagyobb hőértékű sport gyújtógyertyák. Ezek már elérik azt, hogy a motor hamarabb képes felpörögni. A benzines erőforrásokhoz már elkészült a sportkipufogó rendszer is, amellyel igazán megjön a Stilo hangja. Együttesen körülbelül 15 lóerővel növelhetik a teljesítményt, ezzel a csúcsmodell 2,4 literes, öthengeres Lancia Kappából származó motorja 185 lóerőt ad le.
A dízel erőforrásokhoz viszont a vezérlő elektronika átprogramozását ajánlja a cég, amivel az 1,9 literes JTD erőforrás teljesítménye tovább növelhető.
Novitec Stilo
Hazánkban még el sem kezdődött a Fiat Stilo forgalmazása, de a Novitec már bemutatta tuning készletét. Egyelőre a felniket nem számítva optikailag nem változtattak az autón.
8X17 colos hétküllős Novitec felnikkel vértezték fel a Stilot, amelyekre 235/ 40 R 17-es gumikat szereltek. Nagyban javult az autó útfogása és kanyarsebessége a szélesebb papucsoknak köszönhetően. Ezt még tovább fokozza a gyári lengéscsillapítókhoz ajánlott ültetőrugó-készlet. Az új rugókkal az autó magassága elöl 40, míg hátul 30 milliméterrel csökkent és jóval nagyobbnak tűnnek a felnik is.