Az ausztrál tulaj azért a szigetországban vette meg a sportkupét, mert jóval olcsóbban jutott hozzá, mint hazájában. Eleinte csak kisebb átalakításokat tervezett, ám mire elkészült az autó annyira módosították, hogy csak zárt pályán lehet használni az NSX-et.
Teljesen szétszedték és újjá építették a hathengeres erőforrást. Kovácsolt dugattyúk kerültek a régiek helyére, amelyek titán hajtókarokon keresztül dolgoznak a főtengelyre. Mivel a tuningolási folyamatban eljutottak egy pontra, amikor már csak feltöltővel tudták tovább növelni a teljesítményt, ezért a hengerfejet is átalakították. Az új hengerfejjel a motor kompressziója 10.2:1-ről 9.1:1-re csökkent, ezzel párhuzamosan új sportosabb vezérműtengelyeket is készítettek az NSX-hez.
A V hengerelrendezés miatt nem egy, hanem egyből két turbóval látták el a Honda sportkocsiját, ehhez természetesen egyéb alkatrészeket is át kellet alakítani. Két három az egyben rendszerű leömlőt készítettek, amelyeket természetesen a turbókhoz alakítottak. Új sportkipufogó rendszert készítettek a 3.2 turbóhoz, amelyen át gyorsabban távoznak a gázok. Azért hogy megfelelő hőmérsékletű levegő jusson a blokkba, két töltőlevegő-hűtőt is harcba állítottak. Ezeket, tekintettel arra, hogy az NSX középmotoros autó, a hátsó szélvédő előtt helyezték el. Ennek megfelelően új hátsó üveget készítettek, amelyen nyílásokat alakítottak ki a meleg levegő könnyebb távozására. A motorvezérlő elektronika sem kerülte el cserét, aminek következtében megváltoztak a gyújtási és befecskendezési idők.
Nagyobb benzinpumpát és új injektort kapott a blokk, ami a megnőtt levegőmennyiséget látja el a szükséges üzemanyaggal. A szintén emelkedett kenési igényeknek megfelelően 7 bar nyomású új olajpumpát szereltek be, ami kielégíti a turbók olajkenését is. Megerősítették a vízhűtést is, nagyobb hűtőt szereltek be és új méretesebb kiegyenlítő tartályt készítettek.
Számokban kifejezve igen sikeresnek nevezhető az NSX átalakítása. 550 lóerő 8000-es fordulatszámnál, ami 320 km/órás végsebességet eredményez. A gyorsulásra sem lehet panasz, 4,1 másodperc alatt lő fel 100-ra 0-ról a Honda.
Ezen eredmények eléréséhez mind az erőátvitelt, mind a futóművet módosítani kellett. Továbbra is a hátsó kerekek próbálják az útra vinni a motor hatalmas teljesítményét, de már új váltón keresztül. Megmaradt a hagyományos NSX váltóház, ám ebbe az NSX R váltóműve került. Ez természetesen kevés lenne, ezért egy 40 százalékkal nagyobb fogású kéttárcsás kuplungot szereltek be.
Keményebb futómű került az autó alá, hogy még nagyobb sebességgel lehessen kanyarokban bevágódni. Mind az új állítható magasságú és keménységű lengéscsillapítókat, mind a sportrugókat a Mugen szállítja. Előre és hátulra is szereltek be stabilizátorokat, amelyek merevebbé teszik a karosszériát, ezzel is növelve az autózás élvezetét.
Szélesebb gumikkal vértezték fel a tuningolt NSX-et, ami segíti a vezetőt, hogy kevésbé menyen füstbe a gyors startolási terve. Elölre 235/40 R17-es, míg hátra 275/35 R17-es Yokohama papucsok kerültek. A csavarozott felnik mögött 13,5 colos lyuggatott Brembo féktárcsák és féknyergek lassítják a lecsupaszítottan mindössze 1200 kilogrammos autót.
Állítólag megérte ennyire átalakítani a Hondát, ugyanis a tulajdonos az óta versenyzésre adta fejét az autóval, mivel forgalmi engedélyt nem kaphatott hozzá. Állítólag a verseny feeling és az elért eredmények kárpótolják őt.