A többivel egyszerre érkezik a csúcs-Vectra
A többivel egyszerre érkezik a csúcs-Vectra
Fotó megosztása:
Hatfokozatú automata sebességváltó és kézzel is kapcsolható CVT váltó is rendelhető lesz az új Vectra
Hatfokozatú automata sebességváltó és kézzel is kapcsolható CVT váltó is rendelhető lesz az új Vectra
Fotó megosztása:
Nem csak az első, hanem a hátsó üléssorban utazók is kényelmesen elférnek majd a nagyobb utastérben
Nem csak az első, hanem a hátsó üléssorban utazók is kényelmesen elférnek majd a nagyobb utastérben
Fotó megosztása:
3,2 literes V6-os motor hajtja az Opel Vectra jövőre bemutatkozó változatának csúcsmodelljét, ami már a jelenlegi Opel Omegában is megtalálható. A 211 lóerős motor az Omegát jó menetteljesítményekhez segíti, a Vectrából viszont már igazi vadállatot farag. Kevesebb mint 7 másodpercig tart a 100-ra gyorsulás és a végsebesség is jóval meghaladja a 200 km/órás tempót. A gyári adatok szerint 246 km/óráig lehet hajszolni az autót.
A Ford Mondeo ST220 ellenfelének szánt sportos Vectra 17 colos könnyűfém felniken gördül, és ESP Plus névre keresztelt, új generációs menetstabilizáló program segíti a vezetőt az autó megzabolázásában. A háromküllős sportkormány, a xenon fényszóró és a csomagtérajtóra szerelt légterelő is szériában jár a sportos Vectrához.
Részben nyilvánosságra hozták az új Vectra motorpalettáját és már képeket is közöltek a Vectra C belsejéről. A legkisebb benzinmotor 1.8 literes és 125 lóerős. Ezt követi 2,2 literes 147 lóerős motor, ami a vezess.hu által már tesztelt Opel Astra Coupéba is bekerült. Dízelek közül egyelőre két motor választható, a 2,0 és a 2,2 literes. Az előbbi 100, míg az utóbbi 125 lóerős. Később a Fiattal közös fejlesztésben készülő common-rail dízelmotorok érkezése is várható, de legkorábban csak 2004-ben.
Mindegyik motorhoz rendelhető lesz CVT fokozatmentes automata váltó kézi kapcsolhatósággal, és hatfokozatú automata váltó is.