A Lexus hamarosan Magyarországon is bemutatja a GS sorozat legerősebb darabját, a GS 430-ast. A felső középkategóriás GS-be az LS 430-as 283 lóerős V8-as motorját pakolják be. A TTE (Toyota Team Europe) ugyanezt a 283 lóerős motort gyömöszölte bele a BMW 3-as rivális IS sorozat motorterébe, de hogy biztos legyen az autó sikere, a motort kompresszorral még tovább vadították. Így 404 lóerős teljesítmény jött létre, a 610 Nm-es brutális nyomaték mellett.

A 4,3 literes motorhoz illesztett kompresszor rövid ideig akár 1,8 baros nyomást is képes szolgáltatni. A hátsókerék-hajtású IS 430-as futóművét sem hagyták érintetlenül a szakemberek. A 404 lóerős IS állítható magasságú sportfutóművet kapott, és megváltoztak a rugóutak is.

Ami a külsőt illeti a Lexus IS 430-as szerényen hirdeti bitang nagy erejét. Egyedül a hátsó lökhárító alól kikandikáló két-két kipufogóvég hirdeti az IS 430-as különleges voltát. Egy ici-pici szárny került az autó csomagtérfedelére, ám ennek nem sok szerepe lehet az autó stabilizálásában.

Az IS 430-asra felkerülő sokágú felnikészlet hamarosan megvásárolható lesz a TTE-től, de azért ezek a felnik még nem fognak vadállatot faragni a jóval szerényebb IS 200-asból vagy 300-asból.