Harmadosztályhoz képest meglepő volt EVO VI-os Mitsubishi részvétele, inkább Ladákhoz, Suzukikhoz szokott a közönség. Ha már a közönségről esik szó, nekik is tartogatott versenyfílinget a vasárnap, ugyanis a fölázott talajon térdig lehetett gázolni a sárban. Egyik-másik Lada pilótája kiadós sárfüggönnyel „ajándékozta” meg a túl közel állókat, terepralit idéző látványt nyújtva. A második gyorsaságin már sokkal jobb volt a helyzet, ráadásul a pálya szélén egy kisházban forró teát, forralt bort és pogácsát lehetett vásárolni, enyhítve az átfagyás első tüneteit.
A legnagyobb ováció még mindig a vilniusok csapatását követte, bár a többi versenyzőnek is szépszámú szurkológárdája volt. Páran meg is jegyezték, hogy ez az igazi: kevés pénzből, nagy lelkesedéssel, kióvás nélkül küzdeni. Érdekes volt megfigyelni az első versenyeseket. Kezdetben minden kanyart óvatosan véve, nagy féktávot hagyva teljesítették a gyorsaságit, a nap vége felé már az is előfordult, hogy egy Swiftet terelgető páros csak tíz másodpercet kapott az első Mitsutól.
Az abszolút „kezdőket” onnan is fel lehetett ismerni, hogy autóikon nagy üres felületek várták a támogatók feliratait (és persze anyagi hozzájárulásait). Azért kicsit irigykedve néztem őket, mert legalább már itt tartanak, megtéve az első, talán legnehezebb lépcsőfokot.
Mióta Barnáék bejelentették, hogy nem tudnak tovább a zöld Trabival versenyezni, különös légkör lengi körül a 601-eseket. Ez itt is megmutatkozott, hiszen szinte mindenki megvárta a leghátulról induló kétüteműeket, s a közönség füttyel és kürtöléssel jutalmazott minden „produkciót”.
A hatodik szakaszt törölték, ezt etapként kellett teljesíteni egy Hyundai Coupé (nem ismerős??) esése miatt. Kicsit elhúzódott a futam a tervezettől, nem mintha valaki is bánta volna, így este hét óra körül kezdődhetett az eredményhirdetés, valamint a díjkiosztó.
Legközelebb március végén, Szombathelyen láthatjuk a rali harmadosztály versenyét, reméljük, újra kitesznek magukért a párosok.