Újítások a légzsákok és a biztonsági övek terén a Renault-tól
A Renault harmadik generációs biztonsági övfeszítője ugyan jól működik, és a teszteken is sikeresen szerepel, ám nem használható valamennyi autótípusban. Ezért a Renault-nál most olyan légzsákon dolgoznak, amely az övfeszítőhöz hasonló feladatot látna el.

Az alácsúszásgátló légzsák balesetkor megakadályozza az első utasok kicsúszását az öv alól, hogy a felfúvódó légzsákkal a megfelelő helyzetben találkozzon az utas teste. Ezt a légzsákot az üléspárnába szerelik, az üléspára deformálásával fixen rögzíti az alsó testet. A légzsák működése hasonló az összes többi légzsákéhoz, azzal a különbséggel, hogy itt az ülésből nem jön elő a légzsák, és az utas nem kerül közvetlen kapcsolatba vele.

2003 táján kerülhet beépítésre szériagyártású autókba a jelenleg fejlesztés alatt lévő frontlégzsák a hátsó utasoknak. A hátsó frontlégzsák az elsőknél kisebb térfogatú, 60 literes, és a biztonsági övből bújik elő. Ez a légzsák megakadályozza, hogy a hátsó utasok előrelendülő feje az első ülések támlájának ütődjön.

A harmadik fejlesztés alatt lévő újítás a Renault-tól az első biztonsági övek második överő-határolója. Az erőhatároló feladata, hogy csökkentse a testre ható terhelést. A második, az öv felső ágában elhelyezett överő-korlátozóval elérhető, hogy még kisebb megterhelés érje a medencecsontot.