A neves tuningcég a középosztályú kombin egyrészt látványos aerodinamikai módosításokat hajtott végre, amely a jármű vonalvezetéséhez jobban illik. A C-osztály legifjabb tagja elől és hátul is lényegesen alacsonyabbnak tűnik. Különösen az oldalsó küszöb hangsúlyozza a nyújtott formát és lezárja az első és hátsó részek spoilerekkel módosított részeit.

A cég természetesen az optikán kívül gondoskodott megfelelő menetteljesítményről is. A hathengeres 3,2 literes motort egy kompresszorral szerelték fel, ami gondoskodik arról, hogy a motor mindig a megfelelő levegőt kapja. A kompresszor segítségével a motor 279 lóerőt és 410 Nm-t teljesít. Az gép maximális teljesítményének elérésében nagy szerepet kapott a Lorinser által fejlesztett sportkipufogó rendszer is.

A megfelelő menetteljesítmények biztonságos kiautózása végett komplett sport futóművet is kínál a Lorinser a C-osztály számára. Az első tengelyen 8,5 x 18 colos felniken 225/40-es gumik, míg a hátsón 9,5 x 18 colos felniken 255/35-ös gumik feszülnek. Az ezüstre fényezett egyrészes könnyűfém felni az SLK modellre éppúgy felszerelhető, mint a CLK-ra. A C kombihoz választható egyrészes RS 5 felni is, ötágú kivitelben 18 colos méretben.