A szűk kerékjárati ívek defekt esetén felhajthatóak, hogy jobban hozzá lehessen férni a kerékhez. Egy másik kívülről hozzáférhető részben helyezték el a Webasto gyártmányú, gázolajos központifűtő-egységet, ami egyben a padlófűtést is ellátja meleggel. Egy másik kis helyiségben található a lakókocsi akkumulátortárolója. Itt három egymással összekötött áramátalakító berendezés látja el a háztartási gépeket és a szórakoztató elektronikát 230 voltos árammal.
A lakótérbe öt lépcső vezet, melyek közül kettő elektromosan kicsúszik az ajtó alól. A másik hármat vörös gránit burkolat borítja. Amit a belső térben nem tömör nyírfaborítás fed, azt természetes kővel burkolták, hol nagyobb lapokban, hol kisebb, intarziás stílusban.
A motoralagút, a padló és a fürdőszobapadló mind márvánnyal és gránittal van burkolva. A konyhai munkalap és a falburkolat vastagsága 3 centiméter. A jármű oldalfala álló helyzetben részben kitolható. A tetemes súly ellenére játszi könnyedséggel csúszik ki az eltolható oldalfal, hogy parkoláskor nagyobb hely legyen a beltérben.
A lakóautóban egy különálló étkezőasztalnál lehet étkezni, melyet négy szék vesz körül. A vezető háta mögött egy nagy képernyős monitor található, amely kiszolgálja a számítógépet, a DVD/videót, valamint a műholdas programokat fogó tévét. A konyhában a háztartási gépek teljes hada megtalálható, van itt elektromos sütő grill és mikrohullámú funkcióval, hűtő és mélyhűtő, valamint mosogatógép.
A fürdőszobában a WC természetesen porcelánból készült és tartalmaz egy integrált bidét. A zuhanyzókabin egyben masszíroz és gőzfürdő is, ami egyedülálló. A mosdó mellett található egy szabványos méretű mosógép is.
A lakófelület leghátuljában, a garázs felett helyezkedik el a hálószoba, melyben egy óriási duplaágy kényelmét élvezheti a 14 tonnás luxus monstrum tulajdonosa, miután kifizette a 106 millió forintnak megfelelő 430 000 eurós vételárat.