A két autó kábelrendszere a teljesen eltérő. Mivel a motor a Toyotától származik, így az egész autót a Toyotánál használt vezetékezési rendszer szerint huzalozták át. A motor behelyezése előtt egy speciális, erősített motortartó bölcsőt kellett készíteni, amely biztosan meg tud majd birkózni az óriási teljesítménnyel.
A nagy teljesítmény és a megbízhatóság érdekében a motort atomjaira szedték a mérnökök. Kovácsolt dugattyúk kerültek a gyáriak helyére, a főtengelyt pedig a végtelenségig lekönnyítették. A hengerfejben is nagy változások történtek. A szelepeket és a szeleprugókat rozsdamentes fémből készült Ferrea típusúakra cserélték, átmérőjük 33,6 mm illetve 29,5 mm a kipufogó szelepek esetében.
A szelepek megfelelően gyors mozgatásáról HKS gyártmányú vezérműtengelyek gondoskodnak. (A HKS egy japán tuningcég, amely főleg turbós autók tuningolására szakosodtak. Az általuk készített autók teljesítménye sok esetben meghaladja a 800-1000 lóerőt is. A HKS természetesen szállít az amerikai és az európai piacra is. Tudomásunk szerint Magyarországon még nem forgalmazzák termékeiket) Az óriási turbófeltöltőket és a hozzájuk szükséges további alkatrészeket is a HKS szállította. A friss levegőről gondoskodó Blitz légszűrőt a lökhárító egyik nyílásába vezették, hogy hidegebb levegőt szívjon.
Az üzemanyag-befecskendezést az SP Engineering úgy oldotta meg, hogy a beszerelt rendszer négy számjegyű lóerő leadására is alkalmas legyen a további fejlesztések során. A befecskendezőket a japán Denso szállította. A befecskendezést, a gyújtást és a turbónyomást a házon belül átírt motorelektronika felügyeli.
A motor teljesítményét, ami a jelenlegi mérések alapján 853 lóerő körül van, egy gyári hatsebességes Supra váltó viszi a hátsó kerekekhez. A differenciálmű egyes részei és a féltengelyek nagyteherbírású titánból készültek. A differenciálhoz vezető kardántengelyt könnyített alumínium ötvözetből állították elő.
A karosszérián jóval kevesebb módosítás történt, mint a motoron. Az autó orrára a gyárihoz nagyon hasonló lökhárító került, a bukólámpákat fix, vetítőlencsés fényszórókra cserélték. A karosszériás munka utolsó fázisaként öt réteg Lamborghini sárga festékkel fújták le a kocsit.
A nagy teljesítmény megfelelő leadásához a futóművet is átdolgozták. Az SP csapata itt is a HKS termékeihez nyúlt, egy magasságában és keménységében állítható, alumínium gátlókkal ellátott futóművet választottak. Ez a futómű kimondottan jó választás, ha az ember gyorsulási versenyeken szeretne részt venni.
A futóművet elöl-hátul hüvelykujjnyi vastag stabilizátorok egészítik ki és minden szilentblokkot poliuretánból készült szilent váltott fel. Mivel az autó utcai forgalomban is használható, ezért a mérnökök olyan kerekeket és gumikat választottak, amelyek a mindennapokban is jól megállják helyüket. Elöl 8,5×18-as felniken, 235/40 18-as Yokohama AVS gumik feszülnek, míg hátul a felni mérete már 10,5×18-as és a hozzá illő gumiméret 285/35 18. Magyarán mondva úthenger méretű kerekek vannak az autón, de ilyen teljesítményhez kell is a jó tapadást biztosító széles gumi.
A fékekről egy jól bevált cég, a Brembo gondoskodott. Elöl-hátul 14 colos hűtött, lyuggatott tárcsákat és hat munkahengeres féknyergeket találunk. A biztos megálláshoz ez a legmegfelelőbb rendszer – a fékezőernyőket leszámítva.
Az autó gyorsulásáról nem kaptunk pontos információt, de elképzelhető, hogy a teljesítményből és az alacsony önsúlyból adódóan a 0-100 km/órás sprintet a 3-3,5 másodperc alatt teljesíti az autó. A végsebessége a váltóáttételektől függően 300 km/óra körül lehet.