A dízelmotor igen jól mozgatja az autót, annak ellenére, hogy a Multipla jó nagy homlokfelülettel rendelkezik. Az autó eredeti adatok szerint 12,4 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 170 km/óra a végsebessége. Az OMP cég lecserélte a gyári légszűrő rendszert egy nyitott direkt szűrőre, valamint a kipufogódobot egy kicsit sportosabbra. Ebből kívülről csak a két 76 mm átmérőjű polírozott fémcső látszik. A turbódízeleken manapság legjobban bevethető tuning fogás, a chiptuning, azaz a gyári motorvezérlő elektronika áthangolása. A cég az 1,9 JTD 105 lóerős teljesítményét 123-ra, míg a nyomatékot 200-ról 260-ra növelte. Az autó végsebessége így 15 km/órával haladja meg a gyárit, és 1 másodperccel javult a 100-as sprint ideje is.
Az igazán látványos módosítások az utasfülkében történtek. A Multipláról tudni kell, hogy hat utas kényelmes szállítására képes, üléseit pedig két sorban helyezték el. A gyári ülések nagyon kényelmesek és megfelelő komfortot nyújtanak még a középen utazóknak is. Az OMP a tuningolás során a gyári ülőalkalmatosságokat kiselejtezte, helyükre pedig kagylóülést szerelt, mind a hat helyre! Így egyik utas sem dől ki, ha a sofőr éppen a megnövelt teljesítménytől felbátorodva kicsit gyorsabbra veszi a tempót. A vezetés élményét tovább növeli a kellemes fogású bőrkormány és a megcsonkított váltógomb. A gyártó a sportos feeling növelése érdekében fém lapokkal borította a padlót, fémpedálokra cserélte a műanyag gyárit és fém taposólemezt szerelt a vezető és az első utasok lába elé.
A Multiplába beszerelt alkatrészek megvásárolhatók az OMP katalógusból, a motor tuningolását pedig egy-két nevesebb hazai chiptuningal foglalkozó cég is el tudja végezni.