Nissan Platina - Thalia Mexikónak
Nissan Platina - Thalia Mexikónak
Fotó megosztása:
Csak ezerhatos, 105 lovas motorral kapható a mexikói Nissan Platina
Csak ezerhatos, 105 lovas motorral kapható a mexikói Nissan Platina
Fotó megosztása:
Kicsit más a hűtőmaszk, a lámpákból kimaradt a fekete betét, a fényezett lökhárítókat nem védi gumicsík. A nüánsznyi eltérések ellenére elsőre beugrik a Thalia
Kicsit más a hűtőmaszk, a lámpákból kimaradt a fekete betét, a fényezett lökhárítókat nem védi gumicsík. A nüánsznyi eltérések ellenére elsőre beugrik a Thalia
Fotó megosztása:
A Renault Thaliát Törökországban gyártják, a Platina egy mexikói Nissan üzemben készül a helyi piac számára
A Renault Thaliát Törökországban gyártják, a Platina egy mexikói Nissan üzemben készül a helyi piac számára
Fotó megosztása:
Mexikóban egy ideje megvásárolható a Renault Thalia. A Magyarországon nagyon keresett autót a közép-amerikai vásárlók is jól fogadták. A Platina alacsony ára a helyi gyártásnak is köszönhető, az autó ugyanis Mexikóban készül.
A képeket nézegetve szemből a legnagyobb a különbség a lépcsőshátú autó Renault és Nissan változata között. Új a hűtőrács, a fényszórókból kimaradt a Thaliát sportosító fekete betét. Oldalról nem fedeztünk fel különbséget a Platina és a Thalia között. Hátulról is megegyezik a két modell, de a Nissan lökhárítójáról hiányzik a fekete gumi védőcsík.
A helyi piacon egyetlen motorral forgalmazzák a Thaliát. Ez a motorváltozat a hazai csúcsmodellnek felel meg. Az ezerhatos motorral kilowattról átszámolva 105 lóerős a Platina, de a japán gyártó is 110 lóerőt ad meg, a francia autógyárak szokásához hűen.
Nincs különbség a menetteljesítményekben sem. Nulláról százra 9,9 másodperc alatt gyorsul a Platina 1.6, végsebessége 190 km/óra. Nem változott a Thaliát kiemelő csomagtér űrtartalma, maradt 510 liter.
A Platinát a takarékosság jegyében háromféle akkumulátorral szerelik fel. Blokkolásgátló nélküli autóban 33, klímás, de ABS nélküli autóban 47, ABS-szel szerelt kocsiban 55 amperóra az akkumulátor kapacitása.