Kissé finomítottak a 12 hengeres motor hengerfején is, hogy még több levegő juthasson az égéstérbe. Mindezt megfejelték még egy speciális sportkipufogó-rendszerrel, amelynek részeként új leömlőket és fémkatalizátort is kapott az autó. Végezetül az új alapokhoz átprogramozták a vezérlő elektronikát, és kiiktatták a sebességtiltást is. Az átalakítás után a 6931 köbcentis erőforrás 510 lóerőt teljesít 6000-es fordulatszám mellett. Nem meglepő a 4200-as főtengelyfordulatnál jelentkező 728 newtonméteres forgatónyomaték sem. Még ezen teljesítményadatok láttán is elképesztő, hogy ez a majd 2,5 tonnás autó 5 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra. Akinek ez nem lenne elég meggyőző, annak minden bizonnyal az lesz a HN 7.0 végsebessége, ami 311 km/h.
Mivel ezt a mozgó tömeget meg is kell állítani, ezért a Hamann Motorsport új fékrendszerrel vértezte fel a csúcs BMW-t. Elöl nyolcdugattyús féknyergek teljesítenek szolgálatot.
Megjelenésében is különleges a hetes, melyet leginkább a Hamann 22 colos felnijei határoznak meg. Ezekre elöl 265/30-as, hátul 295/25-ös gumik kerültek. A gyönyörű kerekeket igazán kihangsúlyozza, hogy a légrugós futómű átalakításával a karosszéria alacsonyabbra került, elöl 40, hátul 20 milliméterrel.
Külsőleg nem alakították át drasztikusan az autót, de azért szinte mindenhol hozzátettek egy kicsit. Az első és hátsó lökhárítók spoilertoldatokkal gazdagodtak, a küszöbök mélyebbre nyúlnak. Mind a csomagtérajtóra, mind a tetőre szereltek egy szárnyat. Végül pedig sporttükrökre cserélték az eredeti visszapillantókat. Belül természetesen minden sláger megtalálható, illetve rendelhető. Lehet alumíniumból vagy fából kérni a betéteket, de teljesen különc színű bőrborítást is bátran választhatunk.
A Hamann stand másik újdonsága egy Porsche GT3-as volt, mely a San Diego Express nevet kapta a keresztségben. Nem kevés pénzt, 298 ezer eurót (58,27 millió forint) kér a Hamann az újdonságért. De ezért a pénzért valódi versenyautós érzést kínál a cég, gyönyörű formába bújtatva. Az eredeti szívómotor kovácsolt dugókat és új vezérműtengelyeket kapott. A gyönyörű muzsikáról egy rozsdamentes acélból készült sportkipufogó-rendszer gondoskodik.
412 lóerős lett az új motor, de a nyomatéka is megnövekedett, 405 newtonméter lett 6830-nál. A gyárilag már igen csak kikönnyített GT3-as 4,5 másodperc alatt éri el a százas tempót, de 200-ig sem telik el 13,6 másodpercnél több idő. 305 km/h-nál szakad vége a száguldásnak a Hamann Porschéjával.
Különleges fényezésével hívja fel magára a figyelmet az autó, amely a napfénytől függően más és más színű. A spoilerek kialakításakor az aerodinamika játszotta a főszerepet, nem a szépség. Ennek igazolásához elég csak megnézni a gyári szárnyra szerelt kis állítható spoilert. Kiegészült az autó új első lökhárítóval is, amely több levegőt enged a sárvédőívben megbújó hűtőhöz, illetve az első fékekhez. Az alsó rész pedig, nagy sebességnél stabilizálja a Porsche orrát.
Igen látványos még a karbonból készült tetőrész is, amely a versenyautók levegőbelépőit utánozza. Nem látszik elsőre az autó legkülönlegesebb átalakítása, mégpedig az új ajtómechanizmus. Nem hagyományosan oldalra, hanem előre felfelé nyílnak a Hamann Porschén az ajtók. Versenyüléseket, hatpontos biztonsági öveket és bukókeretet szereltek az autó utasterébe. Kicserélték a kormányt is egy kisebbre, de ez is légzsákos kivitel. 19 colos gumikon gördül a Hamann GT3, melyekre hátul 315/25-ös, elöl, 235/35-ös gumikat szereltek.