Megkezdődött a Hungaroring átépítése
70 vázlat és 38 terv készült a mogyoródi versenypálya átépítésére, és az ezek közül kiválasztott végleges terv alapján a napokban már meg is kezdődik a ring átépítése. A Forma-1-es pálya módosítását nem a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) kérte, a Hungaroring átépítése magyar kezdeményezés alapján valósulhat meg. A változtatásokat elsősorban az indokolta, hogy noha a Magyar Nagydíj lebonyolítása általában minden évben színvonalas, a verseny szempontjából kevés izgalommal jár.

Két pontja van a pályának, melynek átrajzolásával azt remélik, hogy a Forma-1-es futamok felgyorsulhatnak és több előzést láthatunk majd. A 12-es kanyar előtti egyenes szakasz hosszabb, a kanyar pedig szűkebb lesz, így a kifékezéses előzéseknek nagyobb tér juthat. A másik fontos pont a célegyenes, és azt ezt követő dupla jobb kanyar. 202 méterrel hosszabbítják meg a célegyenest, így a pálya egészen a Mol benzinkút előtti közútig fog kifutni. Szűkebb lesz a visszafordító kanyar is, hogy ezzel is fokozzák a versenyek izgalmát. Az új elvárásoknak megfelelően a kanyar mögötti bukótéren a sóderágyat aszfalt váltja fel.

Összesen körülbelül 400 méterrel lesz hosszabb az átalakított ring, így az eddigi 77 helyett 70 körös lesz a Magyar Nagydíj.

A Hungaroring Sport Rt. saját bevételeiből kívánja fedezni a nagyjából 1 milliárd forintos átépítési költséget, melyet jelenleg hitelekből fizetnek ki. A munkálatok a napokban kezdődhetnek meg, a teljes átadást július 31-re ígéri a kivitelezést végző Strabag Rt. Az átadásnak legkésőbb természetesen az augusztus 24-i futam előtt meg kell történnie, de a Hungaroring Sport Rt. szeretne egy „bemelegítő versenyt” is rendezni Mogyoródon. Ez minden bizonnyal a Gyorsasági OB egyik futama lesz, egy héttel a Forma-1-es nagydíj előtt.