Medgyessy vezette le az első új Suzukit a gyártósorról
Májustól megszűnik a Suzuki Swift gyártása Magyarországon és helyét a Suzuki Ignis veszi át az esztergomi gyárban. Az új autó a Japánból érkező Ignishez képest valamelyest átalakul, és motorkínálata is kibővül.

2003-ban Magyarországon közel 40 ezer autó eladásával számol a Suzuki. A tervek szerint 12-12 ezer fogyna a Swiftből (melynek gyártása és értékesítése hamarosan befejeződik), a Wagon R+-ból és az új Ignisből. A fennmaradó 4 ezer autó importból érkezne. A Magyar Suzuki Rt. 2003-ra tervezett export értékesítése 52 ezer autó.

A Suzuki Ignis árát csak később, április végén hozzák nyilvánosságra, de azt már most sejteni lehet, hogy csak a gyárban veszi át az Ignis a Swift helyét, az értékesítési számokban nem. Az új Ignis-szel a Suzuki olyan modellt kíván csatasorba állítani, amely minőség és felszereltség szempontjából is felveheti a versenyt a nívósabb konkurensekkel.

Az olcsóbb autó szerepét a Swift búcsújával kezdetben a Wagon R+ veheti át, mely 1.0 literes motorral már két millió forint alatt megvásárolható. Az Ignis csak 1,3 és 1,5 literes benzinmotorral, valamint egy 1,25 literes dízelmotorral lesz választható.

Elképzelhető, hogy távol-keleti importból újabb autó értékesítését kezdi majd meg a későbbiek folyamán a Suzuki, mely alacsony árával betöltheti a Swift távozásával keletkező űrt.

Az utóbbi években a Suzukik értékesítési megoszlása számottevően változott. Bár továbbra is a magyarországi Swift adta az eladások nagy részét, ám a vevők ma már jobban keresik a 1,9-2,1 millió forintba kerülő jobban felszerelt modelleket, mint a kétmillió alatti alapverziókat.