Bemutatjuk az újdonsült ötös BMW-t, ami a heteshez hasonló dizánjban készült, habár a bajorok állítólag javítottak a nagytestvéren kritizált vonalvezetésen.

További újdonságként a Ford Ka család két újabb tagjával, a kedvező árú SportKa-val és a nyitott tetős StreetKa-val ismerkedhetünk meg.

Sportrovatunkban beszámolunk a már harmadik versenynél tartó KTM SuperMoto ifjúsági versenyről.

Mostani adásunkban egy igazi unikum, egy II. Világháborús teherautó is szerepel, mely a katonai szolgálat után a katasztrófavédelemnél teljesített szolgálatot. 1985 óta került hazánkba a teherautó és azóta is működik szinte mindenféle karbantartás nélkül. Habár az eredeti hathengeres benzines motor helyett egy 200-as dízel Mercedes motorja muzsikál, terepjáró képessége miatt így sem kell szégyenkeznie a hatvanas éveiben járó teherautónak.

Tesztrovatunkban a Peugeot sportkombija a 206 SW szerepel, melyet a kétliteres HDI dízelmotor hajt. Második tesztünkben egy még sportosabb karakterrel rendelkező 165 lóerős Alfa 156 JTS-ről hallhatjuk Turán Frigyes autóversenyző véleményét.

Vezetéstechnikai rovatunkban Varga András az utoljára autósiskolában hallott SIKK-es elindulásról beszél. Múlt heti adásunkban a világításról és a láthatóságról volt szó. Elmondtuk, hogy mindig kapcsoljuk be a helyzetjelzőt, ha sötét utcában egyedül vagy rendellenes módón parkolunk.

Menet közben a féklámpa felvillantása sok esetben megmenthet minket a ráfutásos balesetektől. A hátsó ködlámpát viszont ne használjuk figyelemfelkeltésre, mivel ötször erősebb fényt bocsát ki, mint a féklámpa, így tiszta időben túlságosan zavaró lehet.

Előzéskor nyugodtan villantsunk a fényszóróval, mivel ezzel figyelmeztethetjük a közlekedés többi résztvevőjét szándékunkra. Az első ködfényszórót pedig használjuk bátran a ködben, mivel a ködfal alatt területet világítja, így már messziről észrevehetők leszünk.

Vasárnap 13:50-kor és 23:45-kor látható a SPORTváltó következő adása a Viasat3 műsorán.