Utolsó munkájukban nem akármilyen autót dolgoztak át, hanem a már legendássá vált Dodge Viper új modelljét. Egyelőre még dolgoznak a 8,3 literes, V10-es erőforráson, így a tulajdonosoknak addig be kell érniük a gyári 506 lóerővel. Megjelenésében sem hoz túl sok újdonságot a Startech Viper, egyedül az első lökhárító módosult kissé. Egy kis spoilert szereltek fel a lökhárító alá, ami alacsonyabbnak mutatja az autót és javítja a stabilitást.
A látványt igazából a hatalmas felnik határozzák meg, amelyek jobban illenek a Viper egyéniségéhez, mint az eredeti kerekek. Előre 11 col, hátra 13 col széles felnik kerültek, amelyeknek egyaránt 20 col az átmérője. Ezekre elöl 285/30 ZR 20-as, hátul 345/25 ZR 20-as gumik feszülnek. Ezeket a gumikat a Pirelli speciálisan erre az autóra készíti és a Startechnél lehet megvásárolni őket. Mintegy kétmillió forintba kerül a négy kerék a Viper alá.
Az összhatás az új sportfutóművel az igazi, amelynek nem csak a be- illetve kirugózási tulajdonságai állíthatóak, de magassága is. Maximálisan 20 milliméterrel lehet alacsonyabbra venni a karosszériát. Felkészülve a növelt teljesítményű modell menetdinamikájára, már rendelkezésre állnak az erősebb fékek a Viperhez. Elképesztően nagy tárcsákkal vértezték fel az autót. Elöl 405 (!!) milliméteres, vágott tárcsákat és hatdugattyús alumínium féknyergeket találunk. A hátsó tengelyen „csak” 355 milliméteres tárcsák és hatdugattyús féknyergek dolgoznak.
A belső tér átalakításakor a minőséget tartották elsődleges szempontnak a Startechnél. Kézzel varrott Alcantara bőr került az autóba, a színt a megrendelő választja ki. Az új váltógomb és küszöb-díszlécek Startech logói este halvány fénnyel világítanak. A műszerfal karbon borítást kap a pedálokat és a váltókart alumíniumból készültre cserélik le. Klasszikus roadsteres érzést ad az ülések mögé szerelt rozsdamentes acélból készült polírozott bukókeret. Harmonikusan illeszkedik a műszerfalba az utólag beépített navigációs-rendszer.