A közel egy hónapja bemutatott Bugatti EB Veyron 16/4 a világ legerősebb gyári sportkocsija, ugyanis 1001 lóerőt teljesít és 406 kilométer/órás végsebességre képes.
Ez a hatalmas teljesítmény és végsebesség egy új, speciális fejlesztésű gumiabroncsot igényélt, amit a Michelin alkotott meg. Kifejlesztette az eddigi legszélesebb, 365 milliméteres PilotSport abroncsot, amit a Bugatti a hátsó tengelyén hordoz. Az első kerekek „szolidabb” 265-ös gumikon próbálnak a talajon maradni.
A Bugatti futóművének tervezésekor a Michelin mérnökei is jelen voltak, így folyamatos tesztek és együttműködés alapján alkották meg az abroncsot. A PAX rendszerű (defekt-tűrő) abroncs a sportos tulajdonságok mellett rendkívüli biztonságot is nyújt az autósnak, ami ilyen hatalmas sebességek mellett elengedhetetlen.
Nem a hatalmas sebesség volt viszont a fő szempont, mikor a Michelin megalkotta a MegaXbib abroncsát kombájnok számára. Egy kombájnnál a megbízhatóság a legfontosabb, mivel aratás közben egy defekt miatti leállás kemény anyagi veszteségeket okozhat a tulajdonosoknak.
Ezért legfőbb szempontként a tartósság növelése került előtérbe az új abroncs tervezésénél. Az új konstrukciójú Michelin MegaXbib abroncs a Michelin tesztjei szerint ötször hosszabb élettartamot garantál, mint a konkurens termékek.
Ezt az abroncs drasztikus megerősítésével érték el. A futófelület alatt a hagyományos textilövek helyett 2 acélöv található, ami jelentősen növeli a teherbírást. Az oldalfal merevségét is jócskán megnövelték azzal, hogy a szövetfal visszahajtása az oldalfal 2/3-ig ér.
Ezen kívül a peremszerkezet is megerősítést kapott, ami a megnövekedett teherbírás mellett az ellenállóságot is növeli.