A Hungaroringi Forma1-es hétvégén rendkívüli élményben lehetett része a versenyre kilátogató nézőknek. Előzmények híján senki sem gondolhatta, hogy milyen látványban fog részesülni és ezt még meglepetések is tetőzték.

Baumgartner Zsolt bekerült a magyar autósport történelemkönyvébe, mivel elsőként indulhatott az újkori Forma1-es versenysorozat futamán magyar pilótaként. Önmagában már ez a hír is elég volt, hogy a nézők a szokásosnál nagyobb várakozással érkezzenek a ringre.

A korán érkezők rögvest megkapták a második meglepetést a verseny rendezőitől, olyan élményben részesülhettek a Shell V-Power Renault Clio Kupa szemlélőiként, amire senki sem számított. A 39 darab 180 lóerős Clio fél 10-kor rajtolt el és már alig 10 másodperc múlva állt a bál a pályán. A nézők tátott szájjal nézték, ahogy a lehetőségtől megittasodott Cliósok gladiátorként küzdenek a trófeáért.

Az élmény az összesen több mint 7000 lóerő felbőgésével kezdődött, majd egy hármas ütközéssel fokozódott. Besenyei Péter autójának farát megpöccintették, ettől az autó középen haladó társához vágódott, akit kipördítve Krecz Zsolt autója elé tolt. És ekkor a Cliók még el sem érték az egyes számú kanyart. A show 14 körön keresztül tartott, kipörgésekkel, elfékezésekkel, füsttel, porral, kisebb-nagyobb ütközésekkel tarkítva, miközben mindenki megbizonyosodhatott róla, hogy a gyorsasági versenyág egyik leglátványosabb eseménye a teljesen egyforma teljesítményű Cliók versengése.

A végeredmény nem a pályán alakult ki, mivel többen időbüntetést kaptak. Az első három végső sorrendje Él István, Jánosi Sándor és Bessenyey Zoltán. A harmadik helyezett végzett a Média Kupa élén is, lévén az Autó Modell Sport című lap újságírója. A Shell V-Power Racing Renault Clio Kupában toronymagasan vezető Wéber Gábort (Autó-Motor) a versenyigazgatóság kizárta egy adminisztratív szabály megsértése miatt. Vendégindulóként Talmácsi Gábor motorversenyző tekerte a volánt, méghozzá mesterien. A második helyen autózva kocsija a verseny legvégén megállt, így Talmácsi kiesett.

Az [origo] Cliójával Della Donna Mario kollégánk sajnos csak rövid ideig remekelt. Jó rajtjával és néhány gyors körrel eltávolodott a gyakori ütközéseket elszenvedő és emberes adok-kapokkal elfoglalt középmezőnytől. A hatodik helyen autózott, amikor egy ütközést követően kiállt. Az ütközésnél sisakjával kitörte az oldalablakot, de karcolás nélkül megúszta az esetet.

A nézők a Cliók versenyét követően sem unatkozhattak, a Porsche Szuperkupa, a Forma 3000 és Forma-1 futamok a már korábban megszokott élményt nyújtották. A Porschék között Bódis Kálmán, Rácz István és Wéber Gábor képviselte a magyar színeket.