A verseny első napjáról kiadott sajtóközlemény talán túlzó visszafogottsággal úgy fogalmaz, hogy „Meggyőző versenyzés után az abszolút sorrend negyedik helyéről várhatja a folytatást a CTRT versenyzőpárosa, Bútor Róbert és Táborszki Attila a 20-as Európa-bajnoki szorzójú Antibes Rallye-n.” Az első versenynapon megszerzett negyedik helyet nem Super 1600-as autóval, hanem a Saxo Kit-Carral érte el a magyar kettős.
Négy gyorsaságit teljesített a mezőny pénteken. A csapat és az autó produkcióját is hibátlannak mondhatjuk, ennyire erős nemzetközi mezőnyben igazi bravúrra volt képes a magyar páros.
A nevesebb EB-futamokon megszerezhető pontokat, a versenyek nehézségi fokától és rangjától függően, 2-vel, 5-tel, 10-zel vagy 20-szal megszorozzák. Egy 10-szeres szorzójú EB-futam már igen rangos megmérettetés, ezért is nagy siker, hogy a 2004-es Budapest Rali elérte a második legmagasabb EB-szorzót.
Bútor Róbert és Táborszki Attila az első nap után az F2-es értékelés élén állt, így természetesen az 1600 köbcenti alatti autók között is ők voltak az elsők. Bútor Róbert joggal volt elégedett: „Nagyon boldog vagyok, hogy az abszolút negyedik helyen állunk. Úgy érzem, sikerült tökéletesen felkészülnünk a versenyre, és bízom benne, hogy a folytatás is hasonlóan megnyugtató lesz.”
„A nap folyamán négy gyorsasági szakaszt teljesítettünk, amelyek különböztek egymástól. Az első kissé szűkebb volt, és három kilométer hosszan hóval, jégbordával borított. A második jobban hasonlított a hazai szakaszokra, csak hosszabb volt.”
„Az első szakaszon fékproblémákkal bajlódtunk, de a szervizben a csapat orvosolta a hibát. Próbáltam nem kockáztatni, csak a biztonságra törekedtem, hiszen a célba érkezés a legfontosabb. Holnap nagyon komoly és nehéz nap vár ránk, reménykedem, hogy az időjárás kegyes lesz hozzánk, és továbbra is napsütésben róhatjuk a kilométereket.”
Szombaton 156 kilométernyi gyorsasági szakasz várt az indulókra, amiből a Citroën-Total Rallye Team versenyzői a vártnál kevesebbet teljesítettek. Az aznapi első gyorson Bútorék autója kifarolt, és a pilóta már nem tudott korrigálni. A Citroën Saxo az utat szegélyező falnak ütközött és annyira erősen megrongálódott, hogy Bútorék kiestek.
A gödöllői pilóta saját magát tette felelőssé a kieséséért: „Természetesen elmondhatatlanul szomorú vagyok, ugyanakkor nem hibáztatok senki mást, csak magamat. Tény, hogy kicsit elkapott a gépszíj és eléggé bekezdtünk az ötödik szakaszon. Körülbelül annyira siettem, amennyire a magyar pályákon szoktam, azonban azt el kell fogadni, hogy a keskeny francia aszfaltokon ez nem a megfelelő tempó.”
„Egy kilométerre lehettünk a rajttól, amikor egy sima jobb 2-es kanyarban kirántották az utat alólunk. Szinte korrigálni sem volt időm és már csapódtunk is a falnak, hiszen az út 20-20 centivel szélesebb csak a Saxo Kit-carnál.”
„Nem gondoltam, hogy ennyire nagy a baj így megpróbáltam tovább haladni, de 100 méterrel később az autó alól kiszakadt a hátsó kerék, majd az első is kifordult. Később visszamentünk és megnéztük a helyet: fényes aszfaltfelület volt abban a kanyarban, amely nagyon ritka Franciaországban. Ez a rendkívül fontos információ azért nem volt felírva az itinerünkbe, mert ezt a szakaszt még viharos időben és nedves felületen tréningeztük.”
„Mindennek ellenére nagyon élveztem a versenyt, hiszen sokat edzettük ismeretlen területen, és az első napon sikerült jó időket autóznunk, hiba nélkül. Volt olyan szakasz, ahol a 25 kilométerből közel három jeges, havas felületű volt, és ott kellett slick gumikkal helytállnunk. Köszönöm a szponzoraimnak ezt a kiváló lehetőséget, és a csapatomnak, akik megint kitettek magukért. Sajnálom, hogy nem sikerült befejeznünk a küzdelmet, de bízom benne, hogy lesz még lehetőségünk hasonló körülmények között versenyezni.”