Az Aveo koncepcióautója az Xtreme névre hallgat. Külsejét tekintve ez a név meg is állja a helyét. A kocsit felszerelték óriási méretű első-hátsó lökhárítóval, oldalait WRC méretűre szélesítették és a kerékjáratokat úgy alakították ki, hogy egy kisautóhoz mérten gigantikus, 8×18 colos kerekek elférjenek bennük.
Az ötágú felnikre 215/35 18-as méretű gumik kerültek. A megfelelő fékhatás eléréséhez minden tengelyre 12 colos féktárcsákat helyeztek. A futóművet áthangolták és 50 milliméterrel lejjebb ültették.
A brutális kinézet azért valahol mégis csalóka, hiszen az ember egy ilyen kinézetű autótól többszáz lóerőnyi teljesítményt várna, viszont az AVEO-ban csak egy 1,6 literes, 16 szelepes gyári motor teljesít szolgálatot.
A 103 lóerős teljesítmény „élményét” tovább csökkenti a 4 sebességes automata váltó használata. Legalább egy rövid áttételű 6 sebességes kézi váltót használhattak volna.
A kocsi belsejét a külsőhöz igazították. Elöl-hátul Sparco Evo versenyüléseket szereltek be a megfelelő oldaltartás érdekében. Minden belső kiegészítő a Sparco-tól származik, ideértve a bőrbevonatú sportkormányt is.
Azért, hogy az utasok se unatkozzanak, míg a pilóta kiéli magát a kormány mögött, a 2 DIN-es rádió helyét olyan szerkezettel töltötték ki, amely CD, DVD és MP3-as file-ok lejátszására is alkalmas, valamint egy 7 colos LCD képernyője is van. Egy playstation-t is beépítettek, melyet szintén az LCD kijelzőn keresztül lehet használni.
Vélhetően a Kalos/AVEO Xtreme-ből soha nem lesz sorozat érett változat, de azért a hazai Kalos tuningolók szűk táborának adhat némi útmutatást.