A brutális kinézetű szörnyeteg motorterében a Countach hat karburátoros, 12 hengeres motorja dolgozott. Hiába volt 2700 kilogrammos az autó, így is képes volt átlépni a 200 km/h-s sebességet, ami igen figyelemreméltó.
Mindezt csak a pontosság kedvéért említjük, ám ez sem vesz el semmit az átalakított G-osztály érdemeiből. Mióta az S 600-ban illetve a Maybach-ban bemutatkozott az 5,5 literes, duplaturbós Mercedes erőforrás, a Brabus az összes csúcsmodelljébe ezt szereli. Legutóbb az idei Genfi Autószalonra építettek át egy autót így, ez pedig egy G-osztály volt.
Mielőtt a motor bekerült volna a G-osztályba, jócskán átdolgozták az erőművet. Új a főtengely, újak a felfúrt hengerek, amelyekbe kovácsolt hajtókarok és dugattyúk kerültek a nagyobb teljesítmény érdekében. A vezérlést hegyesebb vezérműtengelyekre és átprogramozott elektronikára bízták.
Kicsit visszafogták a G-osztályba kerülő motorokat, így „csak” 610 lóerős a 6,3 literes blokk. Nem hiszem, hogy bármelyik vevő is gyengeségről panaszkodna, ha egyszer is kipróbálja az 1750-es fordulatszámnál jelentkező 1006 newtonméteres forgatónyomatékot. Az ugyanis olyat produkál a 2,6 tonnás „dobozzal”, ami már félelmetes: 5,3 másodperc alatt gyorsítja fel 100 km/h-s tempóra. A G V12 végsebességét korlátozni kellett, ezért a tulajdonosok csak 230 km/h-val száguldozhatnak.
A használhatóságot speciális futómű és új fékek segítik elő. A 328 milliméteres féktárcsák 20 colos könnyűfém felnik mögött bújnak meg. Ezekre a Yokohama készített speciális abroncsokat 295/45-ös méretben.
A 25 éves jubileumra készített modellt új köntösbe öltöztették a Brabus mérnökei. Eltűntek a Mercedes jelzések, nagyobb hűtőmaszk és első lökhárító került a terepjáróra. Belül a teljes bőrkárpitozás mellett a nyolc képernyővel kiegészített új multimédia rendszer érdemel figyelmet. Lehet Playstationnal játszani, vagy az interneten barangolni.