A község polgármestere Dömsödi Gábor, aki a Veterán Autó és Motor szerkesztőségével karöltve rendezte a majálist. A rendezvényt dr. Németh Imre földművelésügyi és vidékfejlesztési miniszter nyitotta meg.
A veterán traktorok és mezőgazdasági gépek mellett, számos mezőgazdasági és ipari berendezések hajtására alkalmas stabilmotort állítottak ki és indítottak be. A tehetősebb gazdák a múlt század harmincas éveiben Fordson és McCormick traktorokat használtak, ma az MTZ traktorok a legkedveltebbek a családi gazdaságokban. A húszas-harmincas években népszerű McCormick és Fordson traktorokat 20 lóerős benzin illetve dízelmotor hajtotta.
Jó pár a budapesti Vörös Csillagtraktorgyárban gyártott 50-es évek beli műremek is kiállításra került. A Hofher GS35 jelzésű modellekből több is látható volt. Érdekességük, hogy a 6800 köbcentiméteres dízelmotor mindössze 30 lóerőt teljesített. Az összkerék-hajtású Dutra D4K-B szintén Budapesten készült, de már a hatvanas évek közepén. A hosszú csőrös Dutra-ba nyolcliteres, 90 lóerős motort szereltek.
A majálison idén először megjelent néhány régi tűzoltóautó is. A vállalkozó kedvűek kipróbálhatták mennyire nehéz egy tűzoltótömlőt megtartani működés közben. A legöregebb darab egy gőzgépes fecskendő volt, amely az Országos Tűzoltómúzeum tulajdona. Az 1901-ben a Budapesti Szivattyúgyárban készült gép Győr városában állt szolgálatban, amíg a belső égésű motoros szivattyúk ki nem szorították.
A majálison nem csak a kiállított gépekben lehetett gyönyörködni, mivel többféle ügyességi versenyek is a műsor részét képezték. A meghívott különböző népdal csoportok egy színpadon adták elő műsoraikat. Sajnos az időjárás nem kedvezett teljes mértékben a rendezvények, de ennek ellenére így is nagy tömeg volt kíváncsi a II. bokori Traktormajálisra.