A gyári CL 600-as Mercedes elegáns megjelenése ellenére igazi sportautós tulajdonságokkal bír. A 12 hengeres motor 500 lóereje és 800 newtonméteres nyomatéka könnyedén mozgatja a méretes karosszériát. Bár igencsak végletesnek tűnik az erőforrás ereje, egyáltalán nincs így. Rengeteg tartalékot hagytak a Mercedes mérnökei a motorban. Nem is csináltak mást a Kleemann szakemberei, mint felszabadították ezt a tartalékot, a motorvezérlés átprogramozásával.
Most már erősebb az autó, mint a McLaren SLR, hiszen 627 lóerőt tud, amihez 1043 newtonméteres nyomaték társul. Ennek eredményeként a CL 60-ra keresztelt modell a legjobbakkal is felveszi a versenyt. 4,2 másodperc alatt eléri a 100-as tempót álló helyzetből, 11,8 másodperc múlva pedig már a 200-as jelzést is elhagyja a kilométeróra mutatója. Az autó végsebessége is figyelemreméltó, 300 km/h-val is lehet száguldani, ám ott az elektronika megállítja az autót.
A remek gyorsulást nem csak a motorjának köszönheti a CL 60. Új differencilművet és váltóvezérlő elektronikát is beszereltek a Kleemann-nál. Ezzel párhuzamosan átalakították a kormányt is, amire új gombok kerültek, amelyekkel váltani lehet. A sportosabb hangzás érdekében trapéz formájú végekkel „villantó” sportkipufogóval vértezték fel a Mercedest.
Bár nem látványos, de mégis hasznos a Klemann optikai tuningja a CL-en. Elöl több levegő jut a fékekhez és csökken a felhajtóerő az első tengely az új lökhárítóval. Hátul is módosítottak az spoilerezésen, a beépíttet diffuzor az aszfalthoz szívja a kocsi hátulját nagy tempónál.
Nem kell azonban attól félni, hogy a nézelődők nem szúrják ki a CL 60-t, erről a 20-colos felnik gondoskodnak. A sárvédők épphogy megúszták az átalakítást, mert az első 245/35-ös és a hátsó 285/30-as gumik teljesen kitöltik a kerékjáratokat. Ehhez az is kellett, hogy a gyári ABC légrugós futóművet átprogramozták, hogy 35 milliméterrel alacsonyabbra kerüljön a kasztni. Azért is kellettek a 20-colos felnik, mert ezek mögött férnek el, a CL 60 számára készített speciális fékek. Elöl 396×36 milliméteres, hátul pedig 342×28-as tárcsák bújnak meg, amiket hat illetve négydugattyús nyergek lassítanak.
Az utasteret meghagyták eredeti luxus kivitelében, amelyhez sportos kiegészítőket lehet venni a Klemann-nál. Carbonból készült betétek, új bőr-carbon kombinációjú kormány és Klemann logok kerültek az autóba.