Teszt: Saab 9-3 1.8i Linear - Nagypályán, rövidnadrágban

Hova lett a teszt?


MOTORADATOK
Lökettérfogat (ccm)1796
Furat x löket (mm)80,5×88,5
Hengerek / szelepek számaS4/16
Max. teljesítmény (kW[LE]/ford.)90(122)/6000
Max. nyomaték (Nm/ford.)167/3800
MENETTELJESÍTMÉNYEKGyorsulás (s, 0-100 km/h)11,5
Végsebesség (km/h)200
FOGYASZTÁSVáros (l/100 km)10,7
Lakott területen kívül (l/100 km)6,2
Vegyes (l/100 km)7,9
CO2 kibocsátás (g/km)188
MÉRETEKHosszúság/szélesség/magasság (mm)4635/1762/1466
Tengelytáv (mm)2675
Csomagtér (liter)425
Menetkész tömeg/terhelhetőség (kg)1510/530
Üzemanyagtank kapacitás (liter)62
Gumiméret195/65 R15
ÁR, KÖLTSÉGEKAlapár (forint)6.874.000
Konkurensek (forint)Audi A4 1.6 (102LE): 6.226.000
BMW 316i (115LE): 6.490.000
Volvo S40 1.8 (125 LE): 6.290.000
Ford Mondeo 1.8 Trend (125LE): 5.885.000
Tesztelt autó ára (forint)6.874.000
Fontosabb extrákABS, vezető és utasoldali légzsák, oldallégzsákok az első üléseknél, függönylégzsákok, aktív fejtámla, központi zár, elektromos ablakemelők elöl, hátul, elektromosan állítható és fűthető külső tükrök, 4 hangszórós rádió, klímaberendezés (egyzónás, manuális vezérléssel)
ÉRTÉKELÉSa vezess.hu véleményeNem éreztük igazán prémiumtermékben magunkat az alapmodellben ülve. Mint a középkategóriás autók általában, a 9-3 sem szűk, jók az ülései és stabil az úttartása. Az 1.8i ára kedvező, legnagyobb baja, hogy 7 045 000 forintért már megkapjuk a turbós 9-3 1.8t-t.
Pontszám (max. 10)6,75 pont