Teszt: Smart Forfour 1,5 Passion: Trendi vagyok!
Fotó megosztása:
Az autó feltűnőségét, nem elsősorban formájának, hanem a szürke színű tridion váznak köszönheti
Fotó megosztása:
Hátul is kényelmes hely jut az utasoknak, ha hátsó állásban van az ülés, egyébként szűkösebb a lábtér
Fotó megosztása:
Az anyagminőség nem a legjobb, de a formaterv és az összeszerelés kiváló. A látvány tetszik a fiataloknak
Fotó megosztása:
109 lóerőt tud az 1500 köbcentis motor, ezzel 9,7 másodperc alatt gyorsul százra a Forfour
Fotó megosztása:
Legkisebb állapotában 268 literes a csomagtartó, amit az ülések előrehajtogatásával 910 literig bővíthetünk
Fotó megosztása:
Az ülések puhák, de kényelmesek, az oldaltartásuk azonban nagyon jó
Fotó megosztása:
A Passion felszereltség része, hogy hátul az összes lámpa piros színű
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
/Tesztautok/smart/forfour/DSC01114.jpg
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
/Tesztautok/smart/forfour/DSC01129.jpg
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: