Elöl 9, hátul 10 col szélesek a többrészes felnik, amelyekre 245/35-ös, illetve 285/30-as abroncsok kerültek.
Az új felni-gumi kombináció tovább javította az autó amúgy sem rossz stabilitását, sőt, a sportfutóművet sem hagyták ki a programból. Az új lengéscsillapító-rugó kombináció 25 milliméterrel engedi alacsonyabbra a karosszériát, nem mellékesen versenyautós kanyarsebességgel ruházza fel a kabriót, amit a Nürburgringen végzett tesztekkel értek el.
Az eredeti vesékkel jól harmonizáló kialakításban készült a Schnitzer lökhárító, amit a gyári átalakításával született meg. Hátul is kiegészült az ütköző egy alsó spoilerrel, de a csomagtartófedélre is került egy méretes szárny. Az aerodinamikai csomag küszöbspoilert és sportosabb tükröket is tartalmaz.
Nem nyúltak a 4,4 literes V8-as blokkhoz a mérnökök, de némi plusz teljesítménnyel azért felvértezték a hatost. Az új sportkipufogó rendszer és légszűrő felgyorsítja a levegőáramlást a motorban, mintegy 15 lóerő többletet adva az eredeti 333-hoz.
A rendszer dögös hangja azonban elegendő ahhoz, hogy a vezető átérezze milyen teljesítmény lakozik a motortérben.
Karbon és alumínium kiegészítők is választhatóak az utastér kicsinosításához. Jó fogású légzsákos sportkormány, alumínium pedálszett, váltógomb és kézifékkar ékesíti az autót, a tuningolók az i-Drive gombját is átalakították.