Teszt: Suzuki Ignis 1.5 4X4 - Városi terepre
Teszt: Suzuki Ignis 1.5 4X4 - Városi terepre
Fotó megosztása:
3 395 000 forint a 1,5-ös összkerék-hajtású Ignis ára, az összkerék-hajtás felára csupán 225 000, amiben az ülésfűtés is benne van
3 395 000 forint a 1,5-ös összkerék-hajtású Ignis ára, az összkerék-hajtás felára csupán 225 000, amiben az ülésfűtés is benne van
Fotó megosztása:
Praktikus és kulturált a beltér - a középkonzol két oldalán jól használhatóak a rekeszek
Praktikus és kulturált a beltér - a középkonzol két oldalán jól használhatóak a rekeszek
Fotó megosztása:
99 lóerős az 1,5 literes motor, a hajtáslánc a Subaru Justyból származik
99 lóerős az 1,5 literes motor, a hajtáslánc a Subaru Justyból származik
Fotó megosztása:
Meglepően jól kanyarodik az Ignis, bár az oldaldőlés kicsit rémisztő
Meglepően jól kanyarodik az Ignis, bár az oldaldőlés kicsit rémisztő
Fotó megosztása:
Városban legalább 10 liter benzin fogy 100 kilométerenként
Városban legalább 10 liter benzin fogy 100 kilométerenként
Fotó megosztása:
A hátsó merev tengely borzalmas dolgokra képes rossz úton haladva
A hátsó merev tengely borzalmas dolgokra képes rossz úton haladva
Fotó megosztása:
Nagy fordulaton jön meg az ereje az ezerötös Ignisnek
Nagy fordulaton jön meg az ereje az ezerötös Ignisnek
Fotó megosztása:
Nem csak hóban és sárban jelentkeznek az összkerék-hajtás előnyei
Nem csak hóban és sárban jelentkeznek az összkerék-hajtás előnyei
Fotó megosztása: