A Michelin nyilvánossá tette, hogy jövőre eggyel több, azaz nyolc csapat kíván abroncsaival indulni, ám a francia gyártó ezt nem szeretné. Szerintük sokkal jobb lenne, ha a két gumigyártó között valamiféle egyensúly alakulna ki, akár már 2006-tól.
[bekkep]Sőt, ennél is tovább ment közleményében Edouard Michelin, a gyár elnök-vezérigazgatója: „A Forma-1-nek meg kell maradnia annak a csodálatos technológiai parádénak, amilyen most, ami megengedi az autóipar résztvevőinek, hogy összemérjék erejüket, valódi látványosságot kínálva a rajongóknak és előnyökhöz juttatva az autóipart. Ezzel összhangban a gumiabroncsgyártóknak is hozzá kell járulniuk a maguk erejével a csapatok teljesítményének javításához. Ez azt feltételezi, hogy legalább két, vagy esetleg több gumigyártóra van szükség.”
Ez azonban szöges ellentétben áll a Nemzetközi Automobil Szövetség terveivel, amelyek lapján 2008-tól egy gumigyártót szeretnének, amely ellátná az összes csapatot.
A Ferrarit a jövőben is a Bridgestone szolgálja ki abroncsokkal, de egyes pletykák szerint a Red Bull és a Toyota is áttérne a japán gyártó gumijaira. Ha a Michelin nem vesz át újabb csapatot, akkor az egyensúly elvileg létre is jöhet, hiszen itt is, ott is öt csapat szerepelne. Az már más kérdés, hogy a Jordan és a Minardi tesztmunkája nem mérhető a Sauber vagy a Williams tesztjeihez.