[bekkep]Módosították az első, illetve a hátsó lámpákat és néhány új motor is most mutatkozott be. Európai szemmel nézve az 1.5 literes dízel VGT tűnik a legérdekesebbnek, melyekből 88 és 110 lóerős változat is készül, de kapható lesz a kisautó1.4 literes 97 lóerős és 1.6 literes 106 lovas benzinmotorral is.
Az utastérben alig észrevehető a különbség a korábbi modellhez képest, és az autó oldalán, valamint hátulján található új műanyagcsíkok felismerése is avatott szemet kíván. Új színekkel és új típusú könnyűfém felnikkel, dísztárcsákkal is bővült a választék.
Sokkal meggyőzőbb a kétliteres turbómotorral és ötsebességes automatikus váltóval felszerelt Accent SR kinézete Már a rajzokon is izgalmasan mutatott az Accent, Európának szánt változata.
[bekkep]Méretes első, hátsó spoilerek találhatók az autón, a hátsó lámpákban LED-eket is felhasználtak. 18 colos könnyűfém keréktárcsákra szerelt 225/40R abroncsokon gurul az autó. Mindezek a sorozatgyártású, 1,6-os 110 lóerő változatokon biztos nem lesznek, de formailag tetszetős a kocsi.
Az utastérben bőrrel borították az üléseket, kormányt és még az ajtóbetétekre is jutott belőle bőven. Az Accent SR-el akarja demonstrálni a koreai gyár, hogy akár a nagyteljesítményű sportos autók piacára is betörhet.
Szintén Hyundai újdonság az öt méter hosszú, középső oszlop nélküli, érdekes ajtómegoldású „családbarát”, hatszemélyes Portico is. A tágas utastérben elől-hátul egyaránt villanymotorok mozgatják az üléseket, és nem hiányzik az autóból a hátul ülő utasok szórakoztatását szolgáló dvd lejátszó és a navigációs rendszer sem.
[bekkep]A tanulmányautó V6-os, 3.3 literes motorja 231 lóerőt teljesít, amely hatsebességes automatikus váltón keresztül jut el a kerekekig. De nem csak hagyományos erőforrásokkal valósulhat meg a jármű, mert úgy tervezték a Portico-t, hogy tudja majd fogadni a Hyundai hibridmotorjait is.
A hibrid változatban két elektromos motor biztosítja az állandó négykerék-meghajtást, melyek közül az első kerekeket 136, míg a hátsókat 83 lóerős motor forgatja.