Az ígéretek szerint a közös alapok ellenére is két egymástól teljesen különböző, az anyamárka arculatát teljes mértékben visszaadó kisautó kerül majd piacra. A Fordnál a Kát váltja majd az új modell, míg a Fiat az új 500-ast építi erre az alapra. Az újdonságok a jövőben jelentős szerepet játszhatnak a két gyár termékpalettáján.

Mindkét autóhoz a Panda padlólemeze adja majd az alapot, amelyeket a Fiat lengyelországi, Tychy-ben található üzemében gyártanak majd, a Ford mérnökeivel együttműködve. Szintén innen, illetve az olaszországi Fiat gyárból származnak majd a beépítésre kerülő motorok is.

Az újdonságok 2007 és 2008 között kerülhetnek a piacra, 240 ezres tervezett darabszámmal, ami fele-fele arányban oszlik majd meg a két modell között. Az együttműködés eredményeképpen mindkét gyár jelentős megtakarítást érhet el a fejlesztési és gyártási költségek terén.