Az igazán izgalmas részletek az új, 14 küllős és 9×20 colos könnyűfém felnik mögött bújnak meg. A brutális méretű karbon-kerámia fékrendszerben elöl nyolcdugattyús féknyergeket és 420×40 milliméteres féktárcsákat találunk. Hátul megelégedtek 356×28 milliméteres tárcsákkal is, a fékek valószínűleg egy tehervonatot is megállítanának.
A szériamodellekhez képest eltérést jelentenek a bőrülések egyedi nyomatai, a steppelt ajtókárpitok és a lyuggatott alumínium pedálok. A váltókart krómmal és bőrrel vonták be, a fabetétek pedig sötét mogyorófa gyökér vagy zongoralakk fekete színben készülnek. Ezek mellett a küszöbökön lévő Diamond Series felirat és a könnyűfémből készült üzemanyagtank-fedő tűnhet fel.
A Bentley a széria GT és a Flying Spur vásárlói számára is tartogat újdonságot, mindkettőhöz rendelhetők a vezetési élményhez kapcsolódó felszereltségi csomagok. Ezekben új rajzolatú, 20 colos könnyűfém felni és 275/35-ös gumiabroncs, sport pedálsor és alumínium váltókar is szerepel. Az ülések közepét és az ajtókárpitokat négyzetesen varrják le, a fejtámlákba Bentley jel kerül. A tetőt belülről lyuggatott bőrrel vonják be és a Diamond szériához használt különleges fabetétek is rendelhetők.