Méreteiben a Dodge Ram szélessége és a Dodge Dakota hossza köszön vissza, benne pedig a kényelmes, ötszemélyes utastér mellett számos rakodóteret érintő érdekes újítás is megtalálható. 22 colos, polírozott alumínium kerekeket kapott az elsőkerék-hajtású, csatahajónyi Dodge. Első ajtajai hagyományos módon nyílnak, míg a hátsók csúsztathatóak, és a könnyebb beszállás érdekében a „B”-oszlopot is kihagyták az autóból.
Az autó legnagyobb részét a tágas utastér teszi ki. Elöl 5.7 literes MDS HEMI motor foglal helyet a motorháztető alatt. Elöl a hangsúlyos hűtőrács, LED-es fényszórók teszik egyedivé és egyben brutálissá a jármű tekintetét. Az utastér vörös-narancs kombinációja a műszerfal és a kormány színeit idézi.
A hátsó ülések mögötti, középső raktérajtó is nyitható, így hosszabb rakományok is szállíthatók anélkül, hogy a plató ajtaját lenyitva kellene hagyni. Elég egy, vagy akár több ülést is lehajtani. és a túlméretes rakomány rögtön befér.
Kétféle lehajtott állásban rögzíthető a plató ajtaja. Választható a 98 fokos és 117 fokos dőlésszög is, utóbbinál az ajtóba épített, kicsúsztatható rámpa egészen a földig kihúzható. Segítségével könnyen megtölthető a plató kerekeken gördülő teherrel, akár krosszmotorokkal, quadokkal is.
Ezzel még nem ér véget a különleges lehetőségek sora, ugyanis a nyitott raktér alatt egy másik, zárt rakodóhely is található. Itt a szállított tárgyak nem lesznek piszkosak, mint a hagyományos módon, nyitott platón utazó társaik.
Hogy a raktér megtöltése közben megkíméljék a kipufogó kellemetlen melegétől és szagától a hátul tevékenykedőket, a kipufogógáz a hátsó kerekek előtt távozik.