Mivel az autóból teljesen hiányoznak a hagyományos erőátviteli alkatrészek és több mechanikus berendezést is elektromos megoldásokkal helyettesítettek, viszonylag alacsony, 1750 milliméteres felépítéssel is tágas belső teret lehetett kialakítani.
Első és hátsó ajtajai a könnyebb ki-, illetve beszállás érdekében egymással szemben nyílnak. Az eltüntethető kormány, valamint a padlóba süllyeszthető ülések segítségével pedig akár társalgóvá, ággyá, esetleg raktérré is alakítható az EZ MIEV belseje.
Nemrég a Mitsubishi már bemutatott egy hasonló járművet, de a CT MIEV névre keresztelt autóba még hagyományos belsőégésű motort is szereltek. Ezzel ellentétben az EZ MIEV már teljesen elektromos hajtású. Arról azonban, hogy a lemerült akkumulátorokat milyen módon töltik fel, valamint, hogy egy feltöltéssel mennyi utat lehet megtenni, talán majd Genfben többet lehet megtudni.