B5-TPH ???!!!
Ha Subaru, akkor mi más kerülhetne az autóba, mint szimmetrikus összkerék-hajtás és pöpec boxermotor. Jelen esetben a boxermotorból turbófeltöltő hozza ki a maximumot, így a 2,0 literes erőgép egészen pontosan 260 lóerőt állít elő, 343 Nm-es nyomaték kíséretében.

Eddig a történet nem is lenne érdekes, csakhogy a Subaru egy elektromos motorral fűszerezte meg az egészet. Egy aprócska, 10 kW teljesítményű villanymotor segít be a hajtásba, a minél takarékosabb üzem érdekében. Egyéb nyalánkságot a Subaru nem volt hajlandó elárulni új autójáról.

Nem hivatalos forrásból úgy tudjuk, a Subarut nem különösebben mozgatja meg a hibrid-téma. Ez az egyszerű villanymotorral kiegészített hajtás csak egyszeri próbálkozásnak tekinthető, a jövőben nem kívánnak nagyobb erőt és pénzt beleölni a fejlesztésekbe.