Előbbi egy 3 literes, 265 lóerős, utóbbi egy 3,2 literes, 343 lóerős motor, mindkettő soros hathengeres elrendezésben. Az M Coupé 5 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a 3.0 si alig lassabb, neki mindössze hét tizeddel kell több ehhez. Mindkét változat erőlködés nélkül megfutja a 250-et, ahol elektronikusan lekorlátozták a végsebességüket.
Az M3-as motorja, igazi sportautóhoz méltóan, óriási fordulatszámot bír, 7900-as fordulaton adja le legnagyobb teljesítményét. Indulásnál sem fullad le a motor, mivel már 2000-es fordulatszámon a maximális nyomaték 80 százaléka csavarja a főtengelyt.
Hatsebességes kézi váltót kell kapcsolgatni az M Coupé-ban, amit igazi versenyautónak terveztek. A Nürburgringen a híres Nordschleife kört még az M3-asnál is gyorsabban teljesíti. Ennek ellenére bevásárlókocsinak is használható a Z4 M Coupé, mivel sportautókhoz képest tágas, 300 literes csomagtérrel rendelkezik.
A Z4 Roadster máris kapott egy enyhe ráncfelvarrást, plusz mostantól rendelhető a Coupéban is szereplő M-es motorral is. A csúcsváltozat minkét modellnél könnyedén felismerhető a párba rendezett négy kipufogócsőről, vagy az egyedi, 18 colos felnik alapján is.
A Z4-esek mellett világpremier a 320si változat megjelenése, ami a WTCC versenysorozatban induló versenyautó alapját adja. Limitált, 2600 darabos példányszámban készül csak a kétliteres, 173 lóerős motorral szerelt kivitel, szériában M Sport csomaggal és 18 colos alufelnikkel.
Korábban már hírt adtunk a BMW új fejlesztésű, 3 literes, biturbó motorjáról, ami szintén helyet kapott a BMW standján. Az új 306 lovas benzinmotor állítólag képes kiküszöbölni a korábbi turbómotorok minden hiányosságát, azaz villámgyorsan reagál, és nincs turbólyuk sem. A motor szériaérett és beépítése hamarosan várható.