2006. április 5-én Jean-Martin Folz, a PSA Peugeot Citroën elnöke számos új gyártóegységet avatott fel a Valenciennes-i gyárban, ahol mechanikus hatfokozatú sebességváltók készülnek majd. A váltás a vezető dolga, de kuplungolnia nem kell, ezt egy automata egység elvégzi helyette, ahogy a Renault Clio quickshift-ben is.
A hatfokozatú mechanikus sebességváltó alapjaira épített MCP váltó automata és kézi üzemmódban egyaránt használható. A tengelykapcsoló és a sebességfokozatok kapcsolását elektronika vezérli, ami a gyár ígérete szerint fogysztáscsökkenést eredményez.
Évi 800 000 sebességváltót képes előállítani az új üzem, amelyben 2200 főt foglalkoztatnak. A gyártóberendezések beruházási költsége 290 millió eurót tett ki, míg kutatás-fejlesztésre 140 millió eurót költöttek.
Ezt a váltót fokozatosan vezetik be a PSA középkategóriás benzin- illetve dízelmotorral szerelt modelljein, elsőként várhatóan a Peugeot 307 és a Citroën C4 kapja meg. Később valószínüleg a 207 és a C5-ös modellekbe is bekerül, ugyanúgy, mint az év végén érkező új, a Citroën Picasso-nál nagyobb hétszemélyes egyterűbe is.