A Nagykörúton, illetve a 4-es-6-os vonalán várhatók majd az útlezárások, az alacsonypadlós Siemens Combino villamosokhoz szükséges 12 centiméterrel magasabb járdaszigetek kialakítása miatt. A felújítás alatt megújul a villamosvonal áramellátása, és kiszélesítenek öt pár megállóhelyet is.

Az építkezés ideje alatt nem járnak a villamosok, helyettük villamospótló-buszok közlekednek. Nekik külön buszsávot alakítanak ki, így az autós forgalom mindkét irányban csupán egy-egy sávon haladhat, ezenkívül számos helyen a parkolási lehetőségeket is megszüntetik.

A beruházás mintegy 3,5 milliárd forintba kerül és legkésőbb június kilencedikéig kell befejeződnie, hiszen a tervek szerint akkor veszi kezdetét a kettes metró felújításának következő üteme. Vajda Pál főpolgármester-helyettes arra kérte az autósokat, hogy a felújítás ideje alatt használják inkább a tömegközlekedést..

Mi csak azt nem értjük, hogy 35,7 milliárd forintért a főváros vezetése miért nem olyan villamost szerez be, amihez nem kell a pár éve felújított Nagykörúton újra 3,5 milliárdnyi adóforintot elkölteni a szintmagasításra?