Ezúttal Janika volt a jobb
Ifj. Tóth János Egerben 167, Miskolcon 140 versenykilométert autózott új fegyverével, a Peugeot 307 WRC-vel. Ebben mi az érdekes? Csupán annyi, hogy összeadva kiderül, pont 307 kilométer kellett a 307-es első hazai győzelméhez.

Janika ugyanis az első versenyen megszerzett második helye után ezúttal gyorsabb volt ellenfeleinél. Ezzel most teljesen egálban van Benik Balázssal, aki az egri győzelem után most a második helyig jutott. A peugeot-s pilóta nyolc, a fordos versenyző négy szakaszt nyert meg a tizenkettőből.

Rajtuk kívül más nem tudott beleszólni az elsőség kérdésébe. Turi Tamás már szombaton feladta a versenyt, miután autójánál ismét műszaki hibák léptek fel. Előbb a váltóval voltak gondok, aztán az autó orrát törte össze, majd lekéste a rajtot. Miután a csapat nem tudta időre kijavítani az autót, kiállt.

Spitzmüller Csaba, aki most egy Ford Focus WRC-vel állt rajthoz, a második szakaszon árokba csúszott, amivel a 100. helyre került. A verseny végére sikerült egészen 11. helyig felzárkóznia. A harmadik helyet Vizin László szerezte meg a Toyota Corolla WRC-vel, amivel az összetettben is feljött a harmadik helyre (22 pont), az azonos eredménnyel (35 pont) álló Benik és Ifj. Tóth mögé. Az N csoportban Matics Mihály, a Super 1600-ban Bútor Róbert volt a leggyorsabb.

A 2006-os Miskolc Rali végeredménye:

1. Ifj. Tóth János – Bahor Bea Peugeot 307 WRC 1h7’37″4
2. Benik Balázs – Varga István Ford Focus WRC + 00’14″12
3. Vizin László – Táborszki Attila Toyota Corolla WRC +04’10″8
4. Herczig Norbert – Csökő Zoltán Subaru Impreza WRC +04’48″4
5. Bútor Róbert – Tóth Vilmos Suzuki Ignis S1600 +05’17″8
6. Matics Mihály – Vinoczai Attila Mitsubishi Lancer N4 +06’01″2
7. Elek István – Budai Annamária Subaru Impreza N4 +06’12″8
8. Kakuszi Zsolt – Kakuszi Csaba Volkswagen Polo S1600 +06’14″6
9. Botka Krisztián – Mihalik Péter Mitsubishi Lancer N4 +06’18″7
10. Hadik András – Ősz László Skoda Octavia Kit-Car A7+06’47″9