A 2+2 üléses modell orrában, az M6-ban megismert 4999 köbcentis V10-es dolgozik. Ennek legnagyobb teljesítménye 507 lóerő, maximális nyomatéka 520 newtonméter. Így méltó ellenfele lehet a Mercedes SL AMG változatainak. Az M6 kabrió után, jövő tavasszal kisebb ráncfelvarráson is átesik a 2003-ban bemutatott sportkupé.
Vélhetően harmadannyiba sem kerül majd a bajorok legkisebb nyitható tetős modellje, az 1-es kabrió. Méretéből adódóan ebben is 2+2 üléses utasteret alakítottak ki, ami mögött jutott hely normális méretű csomagtartónak is. Ahogy a karosszéria alapjai, úgy a motorpaletta is az egyesből érkezik, így a várható dízelváltozat is.
2007 nyarán kerülhet a piacra a kocsi, ami igazán nagy sikerre számíthat, miután az Audinak és a Mercedesnek nincs hasonló modellje. Az egyes kabriónál vászon tetőt alkalmaznak majd, nem úgy az új hármasnál, amit nyitható fémtetővel látnak el.
A hírek arról szóltak, hogy a hármas CC már idén nyáron bemutatkozik, de most, hogy az új 3-as Coupé-t bemutatta a müncheni székhelyű cég, vélhetően nem állít konkurenciát magának. Még várnunk kell a bemutatóra.
Valószínüleg még épp jókor váltott a BMW is, hiszen a prémium szegmensben egyelőre csak a Volvo rendelkezik négyüléses fémtetős kabrióval. A Mercedesnél csak kétszemélyesek a kupé-kabriók, az Audi és a Saab maradt a vászontetőnél.