Magyar fullánk a Közel-Keleten
Elkészült az első teljesen hazai versenyautó, a Brokernet Silver Sting. Akik jártak kint a gyorsasági szakág edzésnapjain, azok már láthatták, ám a végső változatot hivatalosan csak a múlt héten mutatta be a Bovi Motorsport.

Kilenc évre és mintegy 250 millió forintnyi befektetésre volt szükség ahhoz, hogy az Ezüst Fullánk (Silver Sting) névvel illetett versenyautó elkészüljön. Az autó alakjáért Peredy Zoltán formatervező felel, amelyet azután a Műszaki Egyetem áramlástani tanszékén tökéletesítettek, de a kocsi tervezésénél a Bovi Motorsport szakembereit a műegyetem Gépjárművek tanszéke is segítette.

A teljesen nulláról felépített versenyautó kevlár, titán, karbon, továbbá a repülőgép-gyártásban használt kompozit anyagok felhasználásával készült. Az alkalmazott anyagoknak és a könnyűszerkezetes építési módnak köszönhetően a kocsi tömege mindössze 1100 kilogramm lett. A szélcsatorna vizsgálatokkal tökéletesített forma alaktényezője mindössze 0,28-as.

Miután a Bovi Motorsport elsősorban Porsche versenyautókkal foglalkozik, így a Silver Sting motorja is a stuttgarti gyártótól származik. A motortérbe egy Porsche 911 GT3 blokkja került, a 3.6 literes boxer motor némi átalakítás után 437 lóerőt tud.

Ezzel az erőforrással mindössze 3,8 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órát a Silver Sting. Az autó végsebessége a beállításoktól illetve a váltóáttételtől függően lehet 280 km/óra, de elérheti a 360-at is. A Brokernet Silver Sting a Bovi Motorsport színeiben indul a Bahreinben és a Dubaiban megrendezésre kerülő 24 órás versenyeken, valamint a 2006-os magyar túraautó bajnokságon.

Bár az autó lágyabb futómű beállítással és gyengébb motorral közúti használatra is alkalmas lenne, az autó megálmodója Bodis Kálmán nem tervezi utcai modell készítését.