Rövid kihagyás után 2004 óta ismét jelen van az európai piacon a SsangYong. 2005 óta a dél-koreai cég többségi tulajdonosa a legnagyobb kínai autógyártó, a Shanghai Automotive (SAIC). A magyarországi értékesítést azonban nem közvetlenül a gyártó irányítja, hanem a Koelliker Group, amely a Hyundai, a Kia és a Mitsubishi márkák értékesítését is végzi Olaszországban és Ausztriában.

A SsangYong Motor Hungary tavaly 73 járművet értékesített 13 márkakereskedőből álló hálózatán keresztül. 2006-ra azonban komoly bővülést tervez a cég, az év végére az importőr célként tűzte ki az öt százalékos piaci részesedés megszerzését a szabadidőautók szegmensében.

2007-re Actyon néven új modell bevezetését tervezi a Ssang Yong, amely ismét egy szabadidőautó lesz. Az így négytagúra bővülő modellkínálattal az eladások 200 darabra történő emelkedését várja az importőr.

A távlati célok között a szabadidőautók szegmensében elért tíz százalékos részesedés, illetve évenként 300-400 autó eladása szerepel. Ennek megvalósítása már Dormán Judit feladata lesz, aki április 10-e óta tölti be a Ssang Yong Motor Hungary cégvezetői posztját.