Felturbózott csúcskupé
Ahogy az M GmbH összes gyártmányáról, az M6-ról is csak szuperlatívuszokban lehet beszélni. Mégis elképzelhető, hogy sikerült a német tuningcégnek fogást találnia a kocsin. Mit is akarhatnak a vevők?

1. Nagyobb teljesítményt:
A mérnökök lecserélték a dugattyúkat, a hajtókarokat és a vezérműtengelyeket is. Átalakították a kipufogórendszert és átírták a vezérlő számítógép programját. Itt külön figyelmet szenteltek a 250 km/órás sebességkorlátozás kiiktatásának.

Ennek eredményeképpen a V10-es motor teljesítménye az eredeti 507-ről több mint húsz százalékkal nőtt. Most 620 lóerőt ad le 7800-as percenkénti fordulatszám mellett az 5.0 literes blokk. A forgatónyomaték nem nőtt ilyen drasztikusan, de a növekedés jelentős, a korábbi 520-ról 580 newtonméterre emelkedett.

2. Jobb menetdinamikát:
Megveri a gyári M6-ost a G6 V10, hiszen nulláról százra 4,5 másodperc alatt gyorsul, és szemben a BMW változatával, a tuningolt vas átlépi a 330 km/órás sebességet is. Bár elsőre meggyőzőnek tűnnek az adatok, azért nem annyira félelmetesek, mert a gyári modell csak egy tizeddel rosszabb a sprinten, és ha a tiltást kiiktatják, állítólag megfutja a 320-at is.

De a nagyobb teljesítmény nem csak a magasabb csúcssebesség elérésére jó, hanem a jobb rugalmasság miatt is. Zárt pályán egyértelmű lenne a G6 V10 fölénye, amire a fékek még egy lapáttal rátesznek.

Rövidebb fékutat:
Beszédes, G 400 néven forgalmazza csúcskategóriás fékjeit a G-Power. Ha valakinek nem egyértelmű: 400 milliméteres átmérőről van szó, amekkorát még versenyautókon sem sűrűn látni. A 3,6 centi vastag tárcsák hűtésében nem csak a furatok segítenek, hanem a felnik is.

Azokat ugyanis úgy alakították ki, hogy ventilációs hatásuk 15 százalékkal nagyobb, mint egy hagyományos tárcsáé, így segítenek a fékek hűtésében. Ezen a kocsin szinte teljességgel ismeretlen fogalom a fékhatás lanyhulása, még extrém körülmények között is.

Egyedi megjelenést:
A különleges felnik 21 colos méretben kerülnek az M6-ra, a gumik elöl 245/35, hátul 285/30 méretűek. A 330 km/óra felett is használható abroncsok és felnik látványnak sem utolsók, de itt a spoilereké a főszerep.

Markánsabb első hátsó lökhárítók kerültek a G6-ra, amiket az eredetinél látványosabb küszöbspoiler köt össze. A Highline néven futó aerodinamikai csomag éke az átalakított csomagtérfedél, amely szárnyként működve jelentős leszorítóerőt termel. Szemben a gyári elemekkel, a G-Power saját termékeit karbonból készíti el, amelyek könnyebbek és erősebbek.