Nem lesz olcsó Bugatti
Nem lesz olcsó Bugatti
Fotó megosztása:
A korabeli Bugatti Royale, tömege akár a 4,5 tonnát is elérhette, kiviteltől függően
A korabeli Bugatti Royale, tömege akár a 4,5 tonnát is elérhette, kiviteltől függően
Fotó megosztása:
Már 1993-ban is láthattunk elképzeléseket négyajtós Bugattiról
Már 1993-ban is láthattunk elképzeléseket négyajtós Bugattiról
Fotó megosztása:
A legújabb rajz, amely egy holland autósmagazinban jelent meg, nagyban hasonlít a korábbi tanulmányautóra
A legújabb rajz, amely egy holland autósmagazinban jelent meg, nagyban hasonlít a korábbi tanulmányautóra
Fotó megosztása:
Több mint 6 méteres
Több mint 6 méteres
Fotó megosztása:
Bentley alvázra épülhet
Bentley alvázra épülhet
Fotó megosztása:
Rejtélyes
Rejtélyes
Fotó megosztása:
A Veyron technikájával
A Veyron technikájával
Fotó megosztása:
A leggyorsabb szedán lehet
A leggyorsabb szedán lehet
Fotó megosztása:
Az 1001 lóerős, 400 km/óra feletti csúcssebességű Veyron mellé újabb autót tervez a patinás autógyár, amely a sportosság helyett inkább az általa kínált luxussal próbálja megfogni a vastag pénztárcájú vásárlókat.
Az újdonság a korabeli Bugatti Royale modern megfelelője lehet, ami javíthat a gyár nem túl fényes gazdasági eredményein. A méregdrága Veyronból ugyanis a 300 darabos korlátozás miatt nem adhatnak el annyit, amennyi fedezné a fejlesztés horribilis költségeit. A pénzügyi nehézségek leküzdésére egyetlen megoldás kínálkozik: egy újabb modell bevezetése.
Hogy ez ne legyen konkurense a VW konszern többi gyártmányának, ára várhatóan egymillió euró körül alakul majd. A hírek szerint a Veyronból ismerős W16-os, négy turbóval lélegeztetett erőforrás mozgatja majd a luxuslimuzint, de erejét némileg korlátozzák, mindössze 950 lóerő leadására lesz képes.
Ha a Veyron költséges kifejlesztésének eredményeit az új, négyajtós limuzinban is tudnák kamatoztatni, az minden bizonnyal már néhány száz darab eladása után is hasznot hozhatna a gyárnak.
1993-ban a Bugatti már készített egy modern négyajtós limuzint az EB 112-öt. A 461 lóerős modell megmaradt a prototípus szinten, de a müködőképes változatokat értékesítették.