A brit autosport.com szaklap most megszellőztette a hírt, mely szerint a Williams és a Toyota vezetői megegyeztek, így a brit csapat 2007-től a japán V8-asokkal versenyez majd. A szerződés állítólag két évre szól, hosszabbítási lehetőséggel.
Egyelőre tagadják a felek, hogy Monacóban megegyeztek volna, de a lapok tudni vélik, hogy még e hónapban, várhatóan a Kanadi Nagydíj hétvégéjén bejelentik az együttműködést. Bizonyos hírek szerint a szerződésért cserébe pilótacserét is kért a Toyota. Jarno Trullit elengednék a Williams-hez, helyére az ifjú tehetség, Nico Rosberg érkezne.
Ennek ellentmond az, hogy a csapatok nem szeretnek két azonos nemzetiségű pilótát alkalmazni, mert az szűkíti a világméretű marketing lehetőségeit. A Ralf Schumacher-Nico Rosberg páros pedig a német piacon vethető be elsősorban. Ám a Toyotánál a pénz nem probléma, viszont jól jönne már valami eredmény.
Több következménye is lehet a szerződésnek. Nem biztos, hogy a Toyota vállalja két külsős csapat ellátását, ezért lehet, hogy a Midlandnek új motorszállító után kell majd néznie. Ez vélhetően a Cosworth lehetne.
Úgy hírlik, a Red Bull is felvette a kapcsolatot a Cosworth-szal, mivel nem elégedettek a Ferrari motorokkal. Az év elején a csapatnak komoly gondjai voltak a hűtéssel, mert állítólag az olasz csapat nem megfelelő adatokkal látta el a Red Bullt a szükséges hűtőteljesítménnyel kapcsolatban.
Olyan pletykákról is hallani, hogy a tulajdonos, Dietrich Mateschitz rajongása okán tettek meg mindent azért, hogy a csapat Ferrari motorokat használhasson és nem észérvek döntöttek. A Red Bull viszonylag könnyen összehasonlíthatja a Ferrari és a Cosworth motorjait, hiszen fiókcsapatuk, a Toro Rosso, az utóbbit használja.