Igazi állat szabadul az utakra!
Igazi állat szabadul az utakra!
Fotó megosztása:
102 decibellel üvölt a Ducati versenykipufogója, használatát zárt pályára ajánlják
102 decibellel üvölt a Ducati versenykipufogója, használatát zárt pályára ajánlják
Fotó megosztása:
Jelenleg a Kawasaki ZZR 1400 a legerősebb motor 190 lóerővel, de az nehezebb
Jelenleg a Kawasaki ZZR 1400 a legerősebb motor 190 lóerővel, de az nehezebb
Fotó megosztása:
A hétvégén Mugello-ban folytatódott a Moto GP sorozat. Ezt a helyszínt választotta a Ducati, hogy bemutassa új motorkerékpárját, a Desmosedici RR-t. A kétkerekű a Ducati csapat pilótái, Loris Capirossi és Sete Gibernau által is használt idei versenymotor, a Desmosedici GP6 egyenes ági leszármazottja. Ez az első olyan utcai motor, amelybe a Ducati egy az egyben átülteti a Moto GP-ben szerzett tapasztalatait.
Ahogy a Moto GP-ben, az utcára készített motornál is a brutális teljesítmény jellemzi majd a Ducati Desmosedici-t. Több, mint 200 lóerős lesz a 989 köbcentis, négyhengeres blokk. Ezt a teljesítményt speciális verseny-kipufogórendszerrel érik el, de ezt minden vevő megkapja.
Magnéziumból forgácsolt felnik és karbonból készült karosszéria teszi különlegessé a Ducatit, amit Öhlins állítható lengéscsillapítókkal és Brembo fékekkel látnak el. Így a motor tömege is csekély maradhat.
Mindössze évi 400 darab készül majd a különleges járműből, amelyet a tervek szerint 2007 júliusától szállítanak ki a vevőknek, ám a mostani hétvégétől már megrendelhető a motor a hivatalos Ducati kereskedőknél.